۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۲۰:۲۸

پیام استاندار یزد به مناسبت دهه فجر؛

انقلاب اسلامی ایران موجی از استکبارستیزی در جهان گسترده است

انقلاب اسلامی ایران موجی از استکبارستیزی در جهان گسترده است

یزد ـ استاندار یزد با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ما پرتوی از انقلاب آزادی‌بخش عاشورا است و موجی از استکبارستیزی در جهان گسترده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، سیدمحمد میرمحمدی در این پیام آورده است:  «بار دیگر کاروان دهه فجر با بار گران خاطرات روزهای آتش و خون و قیام فرا می‌رسد و یاد آن ایام لبالب از عشق و ایثار و امید و لبریز از نور و شور و شرف را در دل‌ها زنده می‌کند.

حضرت امام خمینی (ره) چون خورشیدی از غرب دمید، پس از ۱۵ سال دوری از وطن بر قلب و جان مردم وارد شد و در ترنم‌های زیبای بوی گل و سوسن و یاسمن آمد، فراق مردم وطنش پایان پذیرفت و پای بر دیده‌ها نهاد.

آری دیو رفته بود و اینک فرشته‌ای می‌رسید با کوله باری از پیام آسمانی، با رسالتی گران از میراث پیامبران و امامان و او چون مهر بر ظلمت شب یلدای ایران فروغ افکند و احیاگر و نویدبخش حکومت الله بر زمین شد.

حضرت امام (ره) آمد تا سربلندی و عزت این مردم را حفظ کند، او آمد تا داستان انفاس مسیح و عصای موسی تجدید شود، تا تبر ابراهیم بر زمین نماند و بُت‌های زمین فرو شکند، او آمد با پیامی از نور، وحدت کلمه، ایمان، ظلم ستیزی و خدامحوری.

اینجانب آغاز دهه مبارک فجر را به ملت قهرمان و فجرآفرین ایران اسلامی به ویژه مردم نجیب، شریف، مؤمن و همیشه درصحنه استان دارالعباده یزد تبریک عرض می‌کنم و برای رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت تدبیر و امید و همه خادمین نظام، عزت روزافزون، توفیق، سربلندی و سلامتی آروز می‌کنم.

با گرامیداشت یاد شهیدان انقلاب اسلامی به روان پاکشان درود می‌فرستم و به همه جانبازان، آزادگان، آزادمردان، بسیجیان، مخلصان و همه فرهیختگان و انقلابیون که برای دوام انقلاب اسلامی و حفظ ارزش‌های حضرت امام (ره) و شهیدان تلاش می‌کنند، عرض ارادت و احترام دارم.

اینک انقلاب اسلامی ما که پرتویی از انقلاب آزادی‌بخش عاشوراست، موج گُستر گشته و جهان را به بیداری، استکبارستیزی و فجرآفرینی فرا خوانده است و رسالتی بر دوش ماست تا همچنان بمانیم و بدانیم و سمند اندیشه را به آینده روشن عشق برانیم که فردا از آن حق طلبان است.

در فضای معطر دهه فجر پیمانی دوباره با شهیدان می‌بندیم و لحظه‌ای از این عشق دریغ نمی‌ورزیم؛ لحظه لحظه این بهار سبز را قدر می‌دانیم و برای آبادانی، رفاه، عدالت اجتماعی و شکر نعمت‌های الهی با همدلی و هم‌زبانی تلاشی مضاعف خواهیم داشت».

کد خبر 3892359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha