۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۱۰

رئیس هیئت تنیس روی میز قم در گفتگو با مهر خبر داد:

رقابت ۸ پینگ پنگ باز قمی در مسابقات نوجوانان کشور در آبادان

رقابت ۸ پینگ پنگ باز قمی در مسابقات نوجوانان کشور در آبادان

قم - رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از رقابت ۸ پینگ پنگ باز قمی در مسابقات آزاد نوجوانان کشور در آبادان خبر داد.

محمد عموییان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات تنیس روی میز آزاد نوجوانان کشور از امروز در آبادان آغاز می‌شود و تیم تنیس روی میز استان قم با ترکیب ۸ پینگ پنگ باز در این مسابقات رقابت خواهد کرد.

وی افزود: محمد معین منتظری پینگ پنگ باز برجسته و نونهال قم در این مسابقات در گروه ۳ با محمد جواد قراچه از خوزستان و امیر محمد خیاطی پور از تهران هم گروه شده است و علی اخوان دیگر پینگ پنگ باز قم در گروه ۲۴ با کامیاب غنچه‌ای از کردستان و سینا میر قاضی سعید از البرز رقابت می‌کند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: در گروه ۲۷، سید علی سجادیان از قم با بنیامین شالی بیک از مرکزی و محمد حسین بهرامی از تهران روبرو می‌شود و در گروه ۲۹  میلاد عباسی از قم به دیدار احسان دشتی از یزد و پویا احراری از خراسان جنوبی خواهد رفت.

عموییان بیان داشت: مهدی نوروزی نماینده تنیس روی میز قم در گروه ۳۵ با اردوان گلکار از کردستان و رضا نوروز اصل از خوزستان مسابقه خواهد داد و حریفان حسین عاشوری یکی از پینگ پنگ بازان قم در گروه ۶ عرفان رأس الحسینی از مازندران و امیر حسین کمال آبادی از استان مرکزی هستند.

وی عنوان کرد: در گروه ۱۹ احمد لاجوردی از قم به دیدار مبین قراچه از خوزستان و آرین آقایی از کرمانشاه می‌رود و در گروه ۲۶ نیز محسن سجادی از قم برابر آریا نصیری از تهران و پرهام فهام از فارس به میدان می‌رود.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: در این مسابقات از هر گروه ۲ بازیکن به مرحله حذفی صعود می‌کنند و در نهایت ۶ بازیکن برتر این مسابقات وارد لیگ دسته اول نوجوانان کشور می‌شوند.

کد خبر 3892572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha