۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۰۷

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

۱۶۵۰ میلیارد تومان پروژه وزارت ارتباطات دهه فجر افتتاح می‌شود

۱۶۵۰ میلیارد تومان پروژه وزارت ارتباطات دهه فجر افتتاح می‌شود

بوشهر - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بیش از هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که در ایام‌الله دهه فجر افتتاح می‌شود، سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی صبح سه‌شنبه در بدو ورود به بوشهر در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت: در این ایام پروژه‌های بسیار خوبی در سطح کشور افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: بیش از هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که در ایام‌الله دهه فجر افتتاح می‌شود، سرمایه‌گذاری شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به رونمایی از دو ماهواره بزرگ با حضور رئیس جمهور، بیان کرد: ماهواره مخابراتی و ماهواره سنجش از راه دور فردا رونمایی می‌شود.

وی از افتتاح دولت الکترونیک با ارائه هزار و ۷۰۰ نوع خدمت مختلف خبر داد و اضافه کرد: افتتاح فاز دوم شبکه ملی اطلاعات از دیگر طرح‌های افتتاحی در دهه مبارک فجر است.

واعظی از افتتاح طرح افزایش شبکه انتقال و افزایش شبکه پهنای باند خبر داد و خاطرنشان کرد: چند طرح مهم نیز در استان بوشهر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: پروژه‌های روستایی، نسل سوم تلفن همراه، نسل چهارم تلفن همراه و فیبر نوری بین شهرها از جمله طرح‌های افتتاحی در استان بوشهر است.

کد خبر 3892655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha