۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۲۳

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

دشمنان هیچ‌گاه کمکی به توسعه کشور ما نخواهند کرد

دشمنان هیچ‌گاه کمکی به توسعه کشور ما نخواهند کرد

بوشهر - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان هیچ‌گاه کمکی به توسعه کشور ما نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین نقوی حسینی ظهر سه‌شنبه در آیین بزرگداشت روز ۱۲ بهمن ماه در بوشهر ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دست استکبار و استعمار را از این کشور کوتاه کرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی زنجیره استکباری کشورهای متحد را پاره کرد، ادامه داد: استکبار پس از پیروزی این انقلاب تمام تلاش خود را برای ضربه‌زدن و نابودی آن به کار گرفت و هم‌اکنون نیز در این مسیر حرکت می‌کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دشمنان با هوشیاری مردم راه به جایی نخواهند برد، اضافه کرد: دشمن هیچ‌گاه نرم نمی‌شود و کمکی به ملت ما نخواهد کرد و چنین تصوراتی اشتباه است و مغایر فضای انقلاب است.

وی  اشاره به اینکه دشمن برای رشد و توسعه ایران پیشگام نمی‌شود، تصریح کرد: دشمن در هر برهه‌ای برای نابودی این نظام و انقلاب تلاش کرده است که می‌توان به ترور، جنگ تحمیلی، فتنه و . . . اشاره کرد.

نقوی افزود: فتنه هایی صورت می گیرد که عاملان آنها معرفی نمی‌شوند و در شرایطی که شناخت دشمن سخت است، حرکت باید بر محور ولایت فقیه باشد و رهبری با آگاهی، منطق و بصیرت مسیر را مشخص می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مسئولان سیا از درست بودن پیش بینی رهبر معظم انقلاب در مورد پیش‌بینی برنده شدن ترامپ در انتخابات آمریکا شگفت زده شدند، اظهار کرد: رئیس سیا در نشست‌ها خصوصی به اشرافیت رهبر انقلاب به مسائل و تحولات منطقه اذعان دارد.

کد خبر 3893183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha