۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۳۵

جشنواره داستانک کودکان کار برگزار می‌شود

جشنواره داستانک کودکان کار برگزار می‌شود

جشنواره داستانک کودکان کار، آیندگان فردا اسفندماه امسال در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، داود ملکی صیدآبادی دبیر علمی جشنواره داستانک کودکان کار، آیندگان فردا گفت: جشنواره مورد نظر اسفندماه امسال در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود. کودکان کار از موضوعات و دردهای مغفول جامعه ادبیات ما هستند و جشنواره داستانک کودکان کار برای مبارزه با این غفلت به همت کانون ادبی واژه و فرهنگسرای خاوران برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره با موضوعات و محورهای کودکان کار عزت نفس، ادب و احترام، همدلی، پدرم قهرمان است، محیط زیست، قضاوت های عجولانه برنامه ریزی شده که شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر با ۳ اثر در آن شرکت کنند.

دبیر علمی جشنواره کودکان کار ادامه داد: برای شرکت کنندگان در این جشنواره محدودیت سنی در نظر گرفته نشده است و هر اثر شرکت کنندگان باید حداکثر ۵۰۰ کلمه باشد.

ملکی صیدآبادی گفت: موضوع کودکان کار از آن دست دردها و دغدغه هایی است که ادبیات ما کمتر به آن پرداخته و امیدواریم که با برگزاری این جشنواره بتوانیم قسمتی از توجهات را به آن سمت هدایت کنیم. شرکت کنندگان در این جشنواره می توانند آثار خود را از تاریخ ۱۰ بهمن تا ۱۰ اسفند به نشانی های الکترونیکی: www.koodak.dastan.ir  و koodak۴۴۸@gmail.com ارسال کنند.

زمان برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره ۱۸ اسفند در نظر گرفته شده است.

کد خبر 3894069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha