۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۵۹

فرماندار آبادان تاکید کرد: 

لزوم رونق کسب و کار در شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده

لزوم رونق کسب و کار در شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده

آبادان – فرماندار آبادان بر لزوم رونق کسب و کار در شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزاله شهبازی ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل گمرک آبادان شهرستان آبادان با داشتن ظرفیتهای مختلف در حوزه های تجارت، بازرگانی، صنعت، کشاورزی، راه های دسترسی، جمعیت و تنها شهر غیرمرکز استان که دارای سه نماینده مجلس است، جزء شهرهای ملی کشور به شمار می رود.

شهبازی با اشاره به تحمل سختی ها و رنج های فراوان توسط مردم آبادان افزود: به گفته رئیس جمهور آبادان شهری است که در آن ایثار و مقاومت بوده و کسانی که در این شهرستان مسئولیت و مأموریتی می پذیرند باید به شکلی کار کنند که اسباب خوشحالی و امیدواری برای مردم شهر آبادان مهیا شود.

وی اظهار کرد: آبادان از لحاظ تجاری، موقعیت خوبی دارد و ما باید کسب و کار را در سه بندر و گمرک آبادان، چوئبده و اروندکنار رونق دهیم زیرا معیشت بسیاری از ساکنان این منطقه مرزی به تبادلات تجاری بستگی دارد. 

فرماندار آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاشهای انجام شده در جهت انتقال بندر آبادان به اروندکنار گفت: کارهای بسیاری در زمینه توسعه صادرات، واردات و تجاری شدن بندر چوئبده در دست انجام است که با انتقال بخشی از مأموریت های بندر آبادان به بندر اروندکنار کسب و کار در آنجا نیز رونق می یابد.

شهبازی افزود: امید می رود تا بندر آبادان بیش از پیش فعال شود و شاهد رشد صادرات در شهرستان باشیم، ضمن آنکه در بحث واردات، حالت عملیاتی به خود بگیرد و از مدیرکل جدید گمرک انتظار می رود ضوابط و مقررات را مد نظر داشته باشد.

کد خبر 3894599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha