۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴

استاندار یزد:

ورزشکاران حرفه‌ای در مردم شوق ورزش ایجاد کنند

ورزشکاران حرفه‌ای در مردم شوق ورزش ایجاد کنند

یزد ـ استاندار یزد با اشاره به اینکه مردم به ورزشکاران علاقمند هستند و به آنها توجه نشان می دهند، گفت: شایسته است ورزشکاران حرفه‌ای در مردم شوق ورزش ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد میرمحمدی در مراسم افتتاحیه شانزدهمین صعود بین المللی کوهنوردان سراسر کشور به شیرکوه در سالن همایش های هلال احمر استان یزد اظهار داشت: مردم از ورزشکاران حرفه ای و محبوب الگوگیری می کنند و خوب است ورزشکاران از این امر به عنوان یک فرصت برای جذب مردم به ورزش استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه حضور کوهنوردان نخبه کشور در یزد در مردم شور و شعف ایجاد می کند، افزود: این حضور و همدلی ها در مردم برای انجام ورزش اشتیاق ایجاد می کند.

استاندار یزد با شاره به اینکه همواره از گذشته بر این موضوع که عقل سالم در بدن سالم است، تاکید شده است، عنوان کرد: اگر مردم را به ورزش کردن و تحرک تشویق کنیم به طور قطع از بار مشکلات و بیماری های موجود در جامعه کاسته می شود ضمن اینکه مردم انگیزه و نشاط بیشتری برای ادامه زندگی خواهند داشت.

میرمحمدی با بیان اینکه از ورزش کوهنوردی لذت می برم، افزود: یکی از زیبایی‌ها و جذابیت‌های کوهنوردی صعود است و در صعود روح تعالی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: اخلاق ورزشی در ورزش کوهنوردی شکل و صورت دیگری دارد زیرا اخلاق ورزشی از همین همدلی ها و دور هم بودن ها ناشی می شود.

استاندار یزد از حضور قهرمانان بین المللی نظیر عظیم قیچی‌ساز، همچنین هشت نفر دیگر از کوهنوردان بین المللی و آقایان عطری و گلشن نیا قهرمانان کوهنوردی استان یزد در این همایش ابراز خرسندی کرد و افزود: حضور ۴۰۰ کوهنورد حرفه ای از سراسر کشور افتخاری برای استان یزد است.

وی اظهار امیدواری کرد: سفر به استان یزد و صعود به شیرکوه خاطرات خوشایندی برای کوهنوردان کشور از یزد بر جای بگذارد.

به گزارش مهر، در این مراسم از کوهنوردان برتر استان یزد تجلیل شد و از سوی رئیس فدراسیون کوهنوردی نیز پرچمی به استاندار یزد اهدا شد.

کد خبر 3895020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha