۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۳۸

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قربانی تروریسم است

جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قربانی تروریسم است

ورامین-سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قربانی تروریسم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین نقوی حسینی پیش از ظهر پنجشنبه در آیین گلباران مزارشهدای شهرستان ورامین در گلستان سید فتح الله با گرامیداشت یادو خاطره امام راحل اظهار داشت: ایام الله دهه مبارک فجر یادآور امام خمینی(ره) است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، عزت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون خون مطهر شهدا دانست و افزود: خون های مطهر شهدای انقلاب اسلامی زمینه ساز عزت و عظمت نظام شده است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز باید یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم از سوی تمامی مردم و مسئولان گرامی داشته شود.

وی با اشاره به این نکته که ایران اسلامی بیش از ۱۷ هزار شهید ترور را در خود جای داده است، بیان داشت: ۱۷ هزار نفر از مردان و زنان ایرانی قربانی تروریسم شده و به شهادت رسیدند.

نقوی حسینی با انتقاد از سکوت کشورهای مستکبر در برابر گروه های تروریستی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قربانی تروریسم است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اسلامی با تأکید بر این نکته که زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بیان داشت: ایام الله دهه مبارک فجر، فرصت مناسبی برای زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا محسوب می شود.

کد خبر 3895194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha