۱۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۴۷

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان گلستان:

۱۹ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در گلستان پرداخت شد

۱۹ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در گلستان پرداخت شد

گرگان- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان گلستان از پرداخت ۱۹ میلیارد تومانی تسهیلات اشتغال در ۱۰ ماهه سال ۹۵ خبر داد.

حسن پهله وری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در سال ۹۴ صندوق کارآفرینی امید استان گلستان ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه ۹۸ درصد اعتبار سال ۹۵ در حوزه ازدواج پرداخت شده است، ادامه داد: در ۱۰ ماهه سال ۹۵ در حوزه ازدواج ۵۵میلیارد ریال پرداخت وام به زوجین انجام شده است.

پهله وری تصریح کرد: هدف صندوق کارآفرینی امید استان گلستان حمایت از کسب وکار خرد و کوچک در قالب مشاغل خانگی، خود اشتغالی، کارآفرینی و کارفرمایی است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان گلستان ادامه داد: تسهیلات اشتغال به صورت قرض الحسنه با ۴درصد کارمزد و بازپرداخت ۳ تا ۵ ساله است.

وی افزود: مبلغ تسهیلات برای مشاغل خانگی حداکثر ۱۰ میلیون تومان، برای خود اشتغالی حداکثر۳۰ میلیون تومان و برای کارفرمایی و کارآفرینی حداکثر۱۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

پهله وری با تاکید بر افزایش وصول مطالبات و جذب منابع مردمی، گفت: در این صورت قدرت پرداخت تسهیلات برای صندوق کارآفرینی امید استان گلستان نیز بیشتر می شود.

وی اظهار کرد: در سال ۹۴ اعتبار اولیه صندوق کارآفرینی امید استان گلستان ۱۸ میلیارد تومان بود که به دلیل رتبه اول کشوری در وصول مطالبات در ۶ ماهه اول ۹۴ و رتبه چهارم در جذب منابع، ۱۰ میلیارد تومان به منابع مالی ما اضافه شد و اعتبار استان به ۲۸ میلیارد تومان رسید.

کد خبر 3896656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha