۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۳۶

رئیس هیئت بدمینتون گلپایگان خبر داد:

برگزاری مسابقات چند جانبه بدمینتون در گلپایگان

برگزاری مسابقات چند جانبه بدمینتون در گلپایگان

گلپایگان-رئیس هیئت بدمینتون گلپایگان گفت:به مناسبت دهه فجر یک دوره مسابقات چند جانبه بدمینتون باحضور تیمهایی از شهرستانهای گلپایگان، اصفهان، اراک، قم و همدان در سالن کوثر گلپایگان برگزار شد.

سجاد ربیعیان در حاشیه برگزاری این دوره ازمسابقات در گفتگو با خبرنگار مهر و نتایج به دست آمده اظهار داشت: این دوره از مسابقات با حضور ۳۲ نفر از بدمینتون بازان مطرح کشوری در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و رده سنی آزاد برگزار شد و برخی از آنها سابقه قهرمانی مسابقات کشوری داشتند و با حضور در این مسابقات سطح کیفی آن را بسیار بالا برده بودند.

وی افزود: مسابقات به صورت تک حذفی و به صورت یک جدول ۱۶ نفره و دو جدول هشت نفره انجام گرفت که در نهایت با قهرمانی تیمی بدمینتون کاران شهرستان گلپایگان به پایان رسید.

رئیس هیئت بدمینتون شهرستان گلپایگان تصریح کرد: بازیکنان دعوتی به این دوره از مسابقات که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد از طریق دعوت نامه هایی که به هیئت های ورزشی سراسر کشور ارسال شده بود در آن حضور پیدا کردند.

وی یادآور شد: در پایان این دوره از مسابقات با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان، چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر گلپایگان و علاقمندان به ورزش بدمینتون به نفرات برتر لوح، مدال، حکم قهرمانی و تندیس و به نونهالان نیز علاوه بر جوایز فوق هدایای ورزشی در راستای تشویق و ترغیب آنها به ورزش اهدا شد.

کد خبر 3897470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha