۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۲۶

فرماندار گرمسار:

۴۶پروژه گرمسار به بهره‌برداری رسید/ ایجاد اشتغال برای ۳۱۰ نفر

۴۶پروژه گرمسار به بهره‌برداری رسید/ ایجاد اشتغال برای ۳۱۰ نفر

گرمسار - فرماندار گرمسار با اشاره به بهره برداری از ۴۶ پروژه شهرستان همزمان با ششمین روز از دهه فجر، گفت: این پروژه ها با اعتباری معادل ۱۲۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

داریوش طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه ۴۶ پروژه گرمسار در ششمین روز دهه فجر با حضور استاندار سمنان به بهره برداری رسید، ابراز داشت: یکی از یادگارهای دولت یازدهم در گرمسار ایجاد دانشگاه دولتی است که بر همین اساس امروز مجتمع فرهنگی دانشگاه مشتمل بر نمازخانه و شش اتاق با اعتباری معادل چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

وی کلنگ زنی مجتمع ورزشی دانشگاه گرمسار با یک هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا و ۱۸ میلیارد ریال اعتبار را از دیگر برنامه های استاندار سمنان در این مرکز آموزشی ذکر کرد و افزود: بیمارستان ۱۶۴ تخت خوابی گرمسار و همچنین پارک دانشجو با یک هزار متر زیربنا و دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

فرماندار گرمسار با بیان اینکه پروژه های دهه فجر در گرمسار ظرفیت اشتغال ۳۱۰ نفر را فراهم کرده است، ابراز داشت: در حوزه صنعت و معدن نیز چهار پروژه با اعتباری معادل ۴۸میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان برای ۲۳۰نفر اشتغال ایجاد کرد.

طاهری از اشتغال ۸۰ نفر در سه پروژه جهاد کشاورزی گرمسار با اعتباری معادل ۹میلیارد و ۲۰میلیون تومان نیز خبر داد و تصریح کرد: در دهه فجر سال گذشته ۷۱پروژه شهرستان با اعتباری معادل ۷۹میلیارد و ۵۲۷میلیون تومان به بهره برداری رسید که در مقایسه با دهه فجر سال جاری با کاهش۱۸درصدی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه به عنوان نماینده دولت موظفیم که دستاوردهای انقلاب و نظام را به عموم مردم اطلاع رسانی کنیم، افزود: طی دهه فجر هفت پروژه در آبفای شهری، شش پروژه در توزیع نیروی برق، دو پروژه در بنیاد مسکن، دو پروژه در شهرک صنعتی، دو پروژه در دانشگاه گرمسار، ۱۵پروژه در دهیاری ها، سه پروژه در دانشگاه علوم پزشکی سمنان به بهره برداری رسید.

مقام عالی دولت در شهرستان گرمسار همچنین گفت: جاده چنداب-ایوانکی، نوسازی مدارس، آبفای روستایی، منابع طبیعی، راه آهن، آب منطقه ای و حمل و نقل و پایانه ها طی دهه فجر افتتاح شد.

کد خبر 3897834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha