۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۵۳

مولاوردی تاکید کرد؛

دولت وعده غیرکارشناسی به مردم نداده است/تلاش برای تحقق تعهدات

دولت وعده غیرکارشناسی به مردم نداده است/تلاش برای تحقق تعهدات

اردبیل - معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده گفت: تاکنون دولت هیچ وعده غیرعملی و غیرکارشناسی به مردم نداده و این رویه در سه سال و نیم گذشته تغییر نیافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهیندخت مولاوردی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح پروژه های گازرسانی به ۱۱۱ روستای استان اردبیل تصریح کرد: در طول فعالیت دولت تدبیر و امید، هیچ وعده غیر کارشناسی به مردم داده نشده است.

وی افزود: دولت بیش از ۳۴ سفر به استان ها و شهرستان ها داشته و وضعیت استان ها مورد بررسی قرار گرفته است؛ در عین حال هیئت دولت نیز نمایندگان خود را به استان ها جهت بررسی پروژه های نیمه تمام اعزام کرده است.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: در سفرهای اعضای هیئت دولت، میزان پیشرفت پروژه ها مورد بررسی قرار گرفته و هم اکنون نیز هیئت دولت دور دوم سفرهای خود را آغاز کرده و شخص رئیس جمهور با حضور یک روزه یا نیم روزه در استان ها نسبت به بررسی پروژه ها و افتتاح آنها اقدام می کند.

وی تاکید کرد: اولویت دولت تکمیل پروژه های نیمه تمام و اجرای تعهدات سفر است؛ بر همین اساس در سفرهای استانی نیز وضعیت پروژه های نیمه تمام مورد بررسی قرار می گیرد.

مولاوردی با اشاره به گازرسانی به روستاهای استان اردبیل متذکر شد: بهبود وضعیت گازرسانی در مناطق سردسیر یکی از دستاوردهای دولت در این استان محصول می شود و می تواند شرایط زندگی را برای روستائیان تسهیل کند.

وی متذکر شد: دولت در ماه های پایانی فعالیت خود تلاش دارد تمامی تعهدات سفر را به اتمام رسانده و پروژه های نیمه تمام با پیشرفت بالا را مورد بررسی و بهره برداری قرار دهد.

کد خبر 3899895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha