۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۲۲

استاندار یزد:

احزاب کرامت مردم را در نظر بگیرند/دوری از بددهنی برای تحمیل مواضع

احزاب کرامت مردم را در نظر بگیرند/دوری از بددهنی برای تحمیل مواضع

یزد ـ استاندار یزد با تاکید بر اینکه احزاب باید فعالیت های خود را به دور از پرخاشگری، توهین، تحقیر و افترا ادامه دهند، گفت: احزاب باید کرامت مردم را در فعالیت‌های خود مدنظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد میرمحمدی امشب در مراسم افتتاح خانه احزاب استان یزد اظهار داشت: فعالیت احزاب به معنای حرمت شکنی نیست بلکه احزاب باید با حفظ حرمت یکدیگر در جامعه بزرگ منشی و بزرگواری را ترویج کنند.

وی با اشاره به اینکه به طور قطع ایرادها و اشکالاتی در فعالیت های هر حزبی وجود دارد، افزود: این اشکالات نباید در جامعه مطرح شده و به پرخاش و توهین تبدیل شود.

میرمحمدی تصریح کرد: احزاب باید فعالیت های خود را بر اساس فکر و اندیشه و در فضایی عقلانی انجام دهند زیرا هر چه فضا غیرعقلانی و هیجانی باشد، آسیب‌زایی آن بیشتر خواهد بود و به طور قطع بیشترین آسیب را در چنین فضاهایی مردم می‌بینند.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاثیرگذاری احزاب در جامعه عنوان کر: فعالیت های احزاب نباید تنها به فعالیت های سیاسی ختم شود بلکه احزاب با وجود نخبگانی که در خود دارند می توانند در بخش های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... فعالیت کنند و اثرگذاری بالایی نیز داشته باشند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات نیز  عنوان کرد: معرفی کاندیدا از سوی احزاب نیاز به اعتماد مردم دارد و ابتدا لازم است با تجزیه و تحلیل احزاب میزان اعتماد به آنها مورد سنجش قرار گیرد.

میرمحمدی با تأکید بر اینکه احزاب ارائه کننده فکر هستند، بیان داشت: با زور و بددهنی نمی‌ توان مواضع را به دیگری تحمیل کرد بلکه باید با عقلانیت نسبت به هدایت جامعه و افکار عمومی اقدام کرد و این همان فضایی است که احزاب استان یزد باید در آن فعالیت داشته باشند.

کد خبر 3900629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha