۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۴۹

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

۲۰ درصد بودجه معاونت هنری وزارت ارشاد به استانها اختصاص یافته است

۲۰ درصد بودجه معاونت هنری وزارت ارشاد به استانها اختصاص یافته است

زنجان-معاون هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: در معاونت هنری حدود ۲۰ درصد از بودجه برای فعالیت‌های استانی اختصاص یافته و در سال آینده این بودجه افزایش پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مرادخانی شامگاه سه شنبه در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره موسیقی آوای امید زنجان در محل فرهنگسرای هلال احمر شهر زنجان، با اشاره به حضور گسترده  زنجانی ها در جشنواره موسقی آوای امید، افزود: مردم زنجان فرهنگ و هنردوست هستند و فعالیت های هنری در این استان روبه رشد است.

وی با بیان اینکه وزارت ارشاد از فعالیت های هنری حمایت می کند، افزود: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از کارهای هنری حمایت می‌شود و این روند با تمام توان دنبال می شود.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد  گفت: خوشبختانه در زنجان حاشیه‌ای در برنامه‌ها به علت درایت مسؤولان نداشته‌ایم و  برای استان زنجان که فعالیت خوبی دارد یک سالن در شان در استان ندارد.

مرادخانی افزود: حدود ۱۱ هزار متر زمین برای این امر توسط مدیر ارشاد استان آماده شده  و سال آینده بودجه آن اختصاص یافته و در پایان سال آینده شاهد یک سالن خوب در استان خواهیم بود.

وی افزود: در معاونت هنری حدود ۲۰ درصد از بودجه برای فعالیت‌های استانی اختصاص یافته و در سال آینده این بودجه افزایش پیدا می کند.

مرادخانی  با بیان اینکه  استان زنجان یک استان فرهنگی است و با راه اندازی یک سالن باید این بخش در استان شکوفا شود، افزود: کارهای خوبی در جشنواره ارائه شده وحضور جوانان در زنجان مطلوب بوده و کارهای خوبی نیز از سوی آنها ارائه شد.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: استان زنجان در حوزه تئاتر، موسیقی و کارهای هنری یکی از استان‌های پیشرو است و با این وضعیت، در جشنواره‌های مختلف هنرمندان این استان باید درخشش داشته باشند.

مرادخانی با بیان اینکه باید فعالیت های فرهنگی و هنری به شکل دانشگاهی باید مورد توجه قرار گیرد، افزود هنر موسیقی از دیرباز در استان زنجان رشد خوبی داشته است.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یاد آورشد: تربیت نیروی انسانی به عنوان یکی از زیرساخت های مهم در رشد و توسعه فعالیت ها در رشته های مختلف هنری است و نیروی انسانی در توسعه فعالیتهای هنری بسیار مهم است.

کد خبر 3900632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha