۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۰۴

امام جمعه خیرآباد خواستار شد؛

سیاست های اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار گیرد

سیاست های اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار گیرد

ورامین-امام جمعه خیرآباد با اشاره به ضرورت اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: کشور هنوز به استقلال اقتصادی دست پیدا نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر طزری شامگاه سه شنبه در مراسم محوری جشن انقلاب در شهرستان ورامین که در مسجد حضرت سجاد(ع) برگزار شد، با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: یکی از شعارهایی که ملت ایران در نهضت اسلامی سر می دادند، شعار استقلال بود.

امام جمعه خیرآباد افزود: جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی توانست در حوزه سیاسی به موفقیت های بسیار خوبی دست پیدا کرده و ملت ایران از وابستگی به قدرت های غرب و شرق نجات یافت.

وی با انتقاد از بی توجهی های صورت گرفته در حوزه اقتصادی ادامه داد: متأسفانه با گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هنوز کشور به استقلال اقتصادی دست پیدا نکرده است.

طزری با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری به منظور اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی بیان داشت: تنها راه حل برون رفت از این وضعیت، اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان و ظرفیت داخلی است.

وی گفت: اگر کشور به سرمایه ها و توانمندی های داخلی خود متکی باشد، تحریم های اقتصادی دشمن در عرصه های مختلف نمی تواند ضربه و مشکلی به مردم ایران اسلامی وارد کند.

امام جمعه خیرآباد در ادامه با تأکید بر این نکته که باید در حوزه های فرهنگی نیز دارای استقلال باشیم، بیان داشت: متأسفانه مقام معظم رهبری در این حوزه دغدغه هایی دارند و باید حوزه فرهنگی از سیاسی بازی جدا شود.

کد خبر 3900733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha