۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۹:۱۹

استاندار یزد خبر داد:

سرمایه گذاری ۱۶ میلیارد ریالی برای ۹ طرح ملی در استان یزد

سرمایه گذاری ۱۶ میلیارد ریالی برای ۹ طرح ملی در استان یزد

یزد- استاندار یزد با اشاره به بهره برداری از ۴۱۸ پروژه ملی و استانی در دهه فجر در استان یزد گفت: برای ۹ طرح ملی در استان یزد ۱۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد میرمحمدی عصر امروز در نشست شورای اداری استان یزد که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: در مجموع ۴۱۸ طرح ملی، استانی، تعاونی و بخش خصوصی در سطح استان در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری رسیده و بخشی از آن تا دو روز آینده بهره برداری می‌شود.

وی عنوان کرد: برای ۹ طرح ملی در استان یزد ۱۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

میرمحمدی با بیان اینکه برای تمام پروژه‌ها ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است، ادامه داد: اجرای این طرح‌ها و اقدامات در راستای توسعه همه جانبه استان بوده و پروژه هایی نیز در هفته دولت در این راستا بهره برداری شده است.

استاندار یزد تعداد طرح‌های ملی در استان را ۹۶ طرح برشمرد و اعتبار آن را هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: همچنین در دهه مبارک فجر تعداد ۱۷۷ طرح استانی با حجم سرمایه‌گذاری هزار و سه میلیارد ریال بهره برداری شده و ۱۳۴ طرح و پروژه نیز با بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در قالب پروژه‌های تعاونی و بخش خصوصی و مشارکتی بوده است.

وی به تشریح برخی دیگر از خدمات دولت در استان یزد پرداخت و اظهار داشت: گازرسانی به ۸۰ روستای استان یزد با اعتبار هزار میلیارد تومان، ایجاد مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در استان و جذب سرمایه‌گذاری خارجی در انرژی خورشیدی نیز از دیگر اقدامات دولت بوده است.

کد خبر 3901666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha