۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۱۷

پیام شهردار اصفهان به مناسبت فرارسیدن روز ۲۲ بهمن:

تحقق انقلاب اسلامی ایران دریچه ای روشن برای جهانیان است

تحقق انقلاب اسلامی ایران دریچه ای روشن برای جهانیان است

اصفهان - شهردار اصفهان گفت: تحقق انقلاب اسلامی ایران دریچه ای روشن برای جهانیان به شمار می رود که در ایران اسلامی به وقوع پیوست.

به گزاری خبرگزاری مهر به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، شهردار اصفهان طی پیامی فرارسیدن روز ۲۲ بهمن را به مردم  اصفهان تبریک گفت.

متن پیام مهدی جمالی نژاد بدین شرح است:

فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران فرصت فرخنده ای برای تجدید پیمان با آرمان های شهدا و بزرگ مرد انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) است، در واقع تحقق انقلاب اسلامی ایران دریچه ای روشن برای جهانیان به شمار می رود که در ایران اسلامی به وقوع پیوست.

این انقلاب ثمره مجاهدتها و پایمردی های غیور مردانی است که برای رسیدن به آرمان های خود، مردانه در برابر استکبار جهانی ایستادند و دست نشانده آن را از خاک و بوم ایران اسلامی با هدایت های داهیانه امام خمینی (ره) بیرون راندند.

امروز ایران اسلامی بر خود می بالد که آرمان های آن مورد رشک جهانیان است و تلاش بسیاری از ملتها بر آن است تا کشور و ملت خود را به سمت و سوی آرمانهای انقلاب اسلامی ایران سوق دهند، این موضوعی است که حساسیت بسیاری از قدرت طلبان را برانگیخته و در تلاش هستند تا با سیاه نمایی این آرمان ها را کم رنگ کنند.

امروز من در برابر مردم انقلابی اصفهان که دلاورمردانه در برابر دشمن ایستادند و در دفاع از خاک خود ۲۳ هزار شهید تقدیم این انقلاب کردند سر تعظیم فرود می آورم و بر خود واجب می دانم تا این ایام مبارک را بر آنها و مردم ایران اسلامی تبریک گویم.

حال که در آستانه روز تاریخی انقلاب اسلامی ایران ۲۲ بهمن به سر می بریم از شما مردم همیشه در صحنه و انقلابی می خواهم تا همچون گذشته و مقتدرانه با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری را در تاریخ با حضور پرشور خود ثبت کنید و به دشمنان انقلاب اسلامی ایران نشان دهید که پرچم انقلاب اسلامی ایران برای همیشه بالاست.

کد خبر 3902424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha