۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲

فجر ۹۵ در دارالعباده؛

حماسه‌ای دیگر در دارالعباده یزد رقم خورد/ مردمی ایستاده تا آخر

حماسه‌ای دیگر در دارالعباده یزد رقم خورد/ مردمی ایستاده تا آخر

یزد ـ مردم یزد امروز در فجر ۹۵، سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب، حماسه‌ای از جنس حضور و آگاهی خلق کردند و شکوه وحدت را بار دیگر به خیابان‌ها آوردند تا به دشمنان بگویند تا آخر ایستاده‌ایم‌.

خبرگزاری مهر ـ گروه استان‌ها: امروز خیابان‌های یزد در حالی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفت که همه برای حضور در این جشن آمده بودند.

مردم یزد امروز از هر گروه و دسته‌ای، هر دین و مذهبی و هر تفکر و اندیشه‌ای به خیابان‌های یزد آمدند و برای سی و هشتمین تولد انقلاب، وحدت هدیه آوردند، وحدتی از جنس اقتدار و شکیبایی.

خیابان‌های قیام و امام مملو از راهپیمایان وفادار به انقلاب و ولایت

امروز حضور مردم یزد در راهپیمایی کم‌نظیر بود و خیابان‌های تاریخی قیام و امام، کمتر جمعیتی را اینگونه به خود دیده بودند، جمعیتی شاد و مقتدر به جشن پیروزی انقلاب در میدان حماسه‌های یزد دعوت بودند.

یزدی‌ها امروز بیش از هر زمان دیگری ضرورت حضور را احساس کردند و در خیابان‌های یزد، ایستادگی در کنار رهبر و انقلاب و در مقابل دشمنان و مستکبران را فریاد زدند.

شعار «مرگ بر آمریکا» امسال از جنس پایداری

امروز شعارهای همیشگی «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر ضد ولایت‌فقیه» دوباره تکرار شد اما این تکرار از جنسی دیگر بود، از جنس پایداری و انزجار در برابر دشمنانی که وقیحانه ۳۸ سال بر پیکره این نظام تاخته‌اند و هنوز دست از تاخت‌وتازهای ابلهانه خود بر نمی‌دارند.

خیابان‌های یزد امروز نه فقط مردم مسلمان بلکه حضور زرتشتیان و کلیمی‌ها را نیز شاهد بود و آنها نیز به عشق کشور و انقلاب با لباس‌های رسمی و پلاکاردهایی در دست در این مراسم حاضر شده بودند و همراه مسلمین برای حفظ انقلاب اسلامی شعارهای ضد استکباری سر می‌دادند.

از کودکان درون کالسکه تا پیرمردان و پیرزنان رنجوری که با کمک نزدیکان خود به راهپیمایی آمده بودند، در جمعیت راهپیمایان یزد قابل مشاهده بود.

جانبازان همچنان در صف نخست دفاع از انقلاب

جانبازان که با ویلچر و عصا پیشاپیش مردم در حرکت بودند و همچنان برای حفظ انقلاب، نظام و رهبری سینه سپر می‌کنند، جلوه‌های ایثار را یک‌بار دیگر در راهپیمایی امروز به نمایش گذاشت.

علمای شهر نیز همچون گذشته در کنار مردم حضور داشتند و با حضور خود اسلامیت جمهوری اسلامی را برجسته‌تر از قبل یادآور شدند.

کودکان یزدی هم امروز در این جشن لحظه‌هایی شاد تجربه کردند و در کنار هنرمندان یزدی در مسیر راهپیمایی جشن انقلاب برگزار کردند و آنچه از انقلاب در ذهن خود داشتند، بر پارچه ۱۲ متری نقاشی کردند تا آن را برای کودکان آینده به یادگار بگذارند.

دانش آموزان یزدی هم امروز با سرودی که ۱۳۵۷ نفری آن را زمزمه می کردند، حضور خود را در این راهپیمایی باشکوه پررنگ‌تر از همیشه اعلام کردند.

امروز پرچم آمریکا یک بار دیگر در آتش خشم مردم یزد شعله‌ور شد و سوخت و انزجار این مردم برای آدمک‌هایی که نماد ترامپ، اوباما، بوش و دیگر سیاستمداران بدعهد و فتنه‌گر بود به نمایش گذاشته شد.

مردم یزد امروز یک‌صدا شعارهای «حرف ما یک کلام، مقاومت والسلام»، «نه سازش نه تسلیم، تا آخر خط هستیم» و «انرژی هسته‌ای نشان اقتدار است، ادامه تحریم‌ها شیوه ابلهان است» سر دادند تا یک بار دیگر به دشمنان این نظام و انقلاب بفهمانند همچنان بر شعارهای «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» و «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پابرجا هستند.

کد خبر 3903040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha