۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۲۱:۴۲

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری:

اختلاف نظر و سلیقه در بین مسئولان و مردم طبیعی است

اختلاف نظر و سلیقه در بین مسئولان و مردم طبیعی است

تبریز - نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اختلاف نظر و سلیقه در بین مسئولان و مردم طبیعی است.

آیت الله هادی ملکوتی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دشمنان با استفاده از ابزارهای رسانه ای و وسایل ارتباط جمعی با ترفندهای مختلف تلاش می کنند تا چهره رژیم منحوس پهلوی را تطهیر و تاریخ انقلاب اسلامی را تحریف کنند.

وی به مصاحبه های اخیر بنگاه های سخن پراکنی انگلیس و دیگر رسانه های دشمنان با فرح دیبا و برخی فسیل های برجای مانده از نظام طاغوت اشاره کرد و اظهارکرد: آنها می کوشند تا در بین مردم و به خصوص نسل جدید چنین القا کنند که انقلاب مردم بی معنی بوده و در همه زمینه ها مردم ایران در رفاه و آسایش بودند.

استاد حوزه و دانشگاه وظیفه و رسالت آموزش و پرورش و مراکز دانشگاهی و رسانه های کشور را در روشنگری و تبیین واقعی ابعاد انقلاب اسلامی و بازنمایی وقایع آن دوران را مورد تاکید قرارداد و گفت: امروز فیلم سازان ما و هنرمندان باید با تولیدات خود به مبارزه با این القائات شوم دشمنان بپردازند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری انقلاب اسلامی را واقعه شیرینی در دفتر وقایع قرن گذشته عنوان کرد و افزود: برخلاف انقلاب های روسیه، فرانسه و برخی کشورهای دیگر انقلاب اسلامی به طبقه خاصی تعلق نداشت و یک انقلاب همگانی بود.

آیت الله ملکوتی تصریح کرد: اهداف و آرمان های انقلاب را در وجود رهبر بزرگ آن که یک انسان وارسته و عالم به علوم دینی، فلسفی، اصول و کلام بود به عینه می توانستیم درک کنیم و نوع شعارهای مردم و بیانیه های راهپیمایی در انقلاب اسلامی نشان دهنده متمایز بودن نوع انقلاب در جهان بود.

عضو مجمع مشورتی فقهای شورای نگهبان یادآورشد: در آن زمان مردم حق نداشتند نماینده واقعی خود را تعیین کنند و نخست وزیر با چراغ سبز آمریکا انتخاب می شد در حالی که اکنون مردم آزادانه نمایندگان خود را جهت اداره کشور برمی گزینند.

آیت الله ملکوتی اختلاف نظر و سلیقه را در بین مسئولان و مردم طبیعی عنوان کرد و گفت: جامعه ای که در آن نقد وانتقاد نباشد جامعه ای بی روح و مرده است.

کد خبر 3904442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha