۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۱۰

کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی ملایر عنوان کرد:

اجرای ۱۰۰۰ برنامه فرهنگی و مذهبی طی ایام دهه فجر در ملایر

اجرای ۱۰۰۰ برنامه فرهنگی و مذهبی طی ایام دهه فجر در ملایر

ملایر - کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری ۱۰۰۰ برنامه فرهنگی و مذهبی طی ایام دهه فجر در شهرستان ملایر خبر داد.

علی عبدالملکی در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری ۱۰۰۰ برنامه فرهنگی و مذهبی در ایام دهه فجر در شهرستان ملایر خبر داد.

وی گفت: این برنامه ها شامل سخنرانی مبلغین و مبلغات با موضوع انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، برگزاری گفتمان های دینی در مساجد، تکیا و حسینیه ها، مدارس، کانونهای فرهنگی و تبلیغی، خانه های قرآن روستایی، موسسات قرآنی، پایگاههای بسیج، امام زادگان و دانشگاهها، برگزاری همایش مبلغین و مبلغات با حضور مسئولین ادارات برای پاسخ گویی به سئوالات روحانیون و برگزاری گردهمایی مسئولین هیئات مذهبی بوده است.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی در تمامی رده های سنی، برگزاری همایشی با حضور اقشار تاثیرگذار و مداحان با موضوع تشریح دستاورد های انقلاب برای روشنگری نسل جوان، برگزاری جشنواره قرآنی کودک ونوجوان از پیش دبستانی تا دبیرستان و برگزاری محفل انس با قرآن کریم در ادارات و نهادها را از دیگر برنامه های فرهنگی و مذهبی اجرا شده در ایام دهه فجر شهرستان ملایر بیان کرد.

۳۰ هزار نفر ساعت فعالیت فرهنگی و تبلیغی در ایام دهه فجر

کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی ملایر از انجام ۳۰ هزارنفر ساعت فعالیت فرهنگی و تبلیغی در ایام دهه فجر در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: روشنگری و بصیرت افزایی نسل جوان در خصوص تاریخ نهضت و قیام امام خمینی(ره)، بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی و تکریم و گرامیداشت ایثارگری و فداکاری خانواده های شهدای انقلاب از جمله وظایف مهم دستگاههای فرهنگی و اجرایی در خصوص ایام دهه فجر وسالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

وی همچنین از برگزاری ۲۰۰۰ جلسه سخنرانی با موضوع انقلاب اسلامی توسط مبلغین و مبلغات در دهه فجر در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: دهه فجر امسال با ساماندهی و هماهنگی تبلیغات اسلامی ۳۷۰ نفر از مبلغین و مبلغات افزون بر دو هزار جلسه سخنرانی با موضوع انقلاب اسلامی در مناطق مختلف شهر و روستاهای شهرستان ملایر برگزار کردند.

وی تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب در زمینه های مختلف سیاسی اجتماعی و اقتصادی را از مهمترین موضوعات مورد نظر مبلغین و مبلغات برای سخنرانی در سفر تبلیغی آنها عنوان کرد.

وی همچنین از مشارکت ۵۰ هزار نفری مردم ملایر در برنامه های دهه فجر شهرستان ملایر خبر داد.

کد خبر 3904688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha