۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۳۵

هرمزگان قهرمان مسابقات فوتبال مدارس کشور شد

هرمزگان قهرمان مسابقات فوتبال مدارس کشور شد

بندرعباس -تیم فوتبال هرمزگان در فینال مسابقات فوتبال مدارس کشور با شکست ۲بر۱ تیم فوتبال تهران، قهرمان مسابقات فوتبال مدارس کشور جام «شهدای مدافع حرم» شد.

به گزارش خبرنگارمهر، در روز آخر مسابقات فوتبال قهرمانی مدارس کشور در زمین تختی  بندرعباس ابتدا دو تیم البرز و قزوین برای کسب جایگاه سوم این جام به دیدار هم رفتند.

در این دیدار تیم فوتبال البرز با گل دقیقه ۵۵ بازیکن شماره ۷ خود به نام حبیب رخشانی تیم قزوین را شکست داد و بر جایگاه سوم مسابقات جام شهدای مدافع حرم تکیه زد.

در دیدار دوم تیم هرمزگان و تهران به مصاف هم رفتند تا سرنوشت تیم قهرمان را مشخص کنند. در این دیدار ابتدا تیم هرمزگان بود که توسط بازیکن شماره  ۱۱ خود به نام مهرداد عالی پوراز حریف قدر خود پیشی گرفت.

تیم تهران در نیمه دوم توسط بازیکن شماره ۹ خود محمدرضا اسلام طلب بازی را به تساوی کشاند و دو تیم راهی دو وقت اضافه ۱۰ دقیقه ای شدند.

دراواخر وقت نیمه دوم از وقت های اضافه این بازی بود که هرمزگان با بازیکن شماره ۹ خود علی نصرالهی از حرف پیشی گرفت و بر سکوی قهرمانی مسابقات فوتبال مدارس کشور، جام شهدای مدافع حرم تکیه زد.

در این دوره از مسابقات عنوان فنی ترین دروازبان مسابقات به علیرضا رضایی از تیم قزوین رسید و بازیکن اخلاق نیزمحمد قادری از هرمزگان معرفی شد.

بهترین و فنی ترین بازیکن این دوره از مسابقات نیز به هرمزگان رسید و مهرداد عالی پور این افتخار را بدست آورد.

مدال تیم اخلاق نیز به تیم فوتبال استان فارس رسید.

کد خبر 3905109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha