۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۲۱:۰۱

نخست وزیر سوئد از یک کارخانه تولید خودرو در قزوین بازدید کرد

نخست وزیر سوئد از یک کارخانه تولید خودرو در قزوین بازدید کرد

قزوین- نخست وزیر سوئد از خط مونتاژ یکی از واحدهای تولید خودروهای سنگین در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، استفان لوفون نخست وزیر سوئد در ادامه سفر سیاسی، اقتصادی خود به ایران روز یکشنبه از خط مونتاژ تولید کامیون در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کرد.

وی ضمن بازدید از امکانات تولیدی و شرایط کاری این شرکت با تعدادی از کارگران دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید هنریک هنریکسون، مدیرعامل یک شرکت تولید خودروهای تریلر در سوئد و جمعی از مسئولان اتحادیه کارگری این کشور وی را همراهی می کردند.

هنریکسون در این بازدید با اشاره به همکاری موثر و سرمایه گذاری در تولید خودروهای سنگین در راستای تحقق ارزش های مشتری مداری، تکریم منابع انسانی و ارتقای کیفیت بر استمرار این مسیر برای افزایش استانداردهای تولیدی و زیست محیطی تاکید کرد.

همچنین در این بازدید از کشنده های تولید شده با استاندارد آلایندگی یورو ۶ ایران که با توجه به شرایط اقلیمی و سوخت ایران طراحی و تولید شده است، رونمایی شد.

این خودرو در پی الزام دولت ایران در استفاده از فیلتر ذرات معلق (DPF) روی خودروهای یورو ۴ توسط شرکت سوئدی طراحی شده و از نظر عملکرد و سطح آلایندگی بسیار نزدیک به استاندارد آلایندگی یورو ۶ اروپاست.

خروجی اگزوز این خودرو با خودروهای یورو ۳ و یورو ۵ (EEV) مشابه به مورد آزمایش و مقایسه قرار گرفته که تعداد ذره های آلاینده منتشر شده از موتور این کشنده به طرز مشهودی کمتر از خودروهای مشابه یورو ۵ (EEV) اندازه گیری شده است.

همچنین در این بازدید پروژه های خطوط بدنه سازی و رنگ این واحد آغاز شد و سرمایه گذار سوئدی در ارائه تسهیلات مالی برای نوسازی ناوگان فرسوده اعلام آمادگی کرد.

در این بازدید علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و حمید رضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان هم حضور داشتند.

کد خبر 3905440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha