۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۵۰

فرماندار شاهرود:

٢٣٠ هزار مترمربع معابر روستایی شاهرود آسفالت شد

٢٣٠ هزار مترمربع معابر روستایی شاهرود آسفالت شد

شاهرود - معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود گفت: در سال‌جاری با استفاده از قیر رایگان ۲۳۲هزار مترمربع از معابر اصلی و فرعی ۱۷ روستای شهرستان آسفالت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی شامگاه یک شنبه در آیین تجلیل از خیران مسکن‌ساز استان سمنان با حضور ریس بنیاد مسکن انقلاب اسلامیبه میزبانی فرمانداری شاهرود ابراز داشت: تامین قیر مورد نیاز روستاها به صورت رایگان یکی از دستاوردهای مهم دولت محسوب می شود که  باعث شد اجرای طرح های هادی روستایی و آسفالت، بهسازی و مرمت معابر با سرعت بیشتری پیش رود.

وی با بیان اینکه شاهرود ۱۰۵ روستا دارد که از این تعداد ۷۴ روستا بالای ۲۰ خانوار هستند، افزود: طرح هادی ۷۴ روستای بالای ۲۰ خانوار شاهرود آماده شده که از این تعداد طرح هادی ۷۲ روستا در مرحله تایید قرار دارد.

فرماندار شاهرود همچنین ابراز داشت: طی یک‌سال گذشته ۷۰ درصد منابع قیر رایگان توسط دهیاری های روستا و ۳۰ درصد توسط دهیاری تامین می شد که اکنون این روند از ۳۰ درصد به ۷۰ درصد تغییر یافت که اگر با این روند کارها انجام شود تا سال آتی همه معابر روستاهای شهرستان آسفالت خواهند شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: بیشترین حجم آسفالت ریزی در بخش مرکزی شهرستان شاهرود با بیش از دو هزار و ٨٠٠ هزار تن قیر رایگان توسط بنیاد مسکن انجام شده است.

کد خبر 3905455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha