۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۸:۳۸

با پیروزی برابر سمنان؛

تیم بدمینتون بانوان قم قهرمان مسابقات جام معصومیه شد

تیم بدمینتون بانوان قم قهرمان مسابقات جام معصومیه شد

قم - تیم بدمینتون بانوان قم با پیروزی برابر سمنان قهرمان مسابقات بدمینتون بانوان جام معصومیه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بدمینتون بانوان جام معصومیه به میزبانی قم به پایان رسید و بدمینتون بازان میزبان موفق شدند با شکست سایر رقبای خود عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.

در این مسابقات که  دوشنبه شب در سالن اختصاصی بدمینتون مرحوم حامد فرهمند در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد تیم بدمینتون قم موفق شد در دیدار پایانی خود از سد تیم سمنان عبور کند و عنوان نخست این دوره از رقابت‌ها را به دست بیاورد.

در این مسابقات چند جانبه تیم‌هایی از استان‌های اصفهان، سمنان و قزوین به همراه ۲ تیم از هیئت بدمینتون استان قم به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند که بدمینتون بازان قمی با پیروزی در تمامی مسابقات توانستند قهرمان این مسابقات شوند.

پس از تیم هیئت بدمینتون استان قم که بر سکوی نخست این رقابت‌ها قرار گرفت تیم بدمینتون سمنان دوم شد و عنوان سوم این رقابت‌ها نیز به تیم منتخب بدمینتون قم که دومین نماینده میزبان در جام معصومیه بود اختصاص یافت.

این در حالی است که بدمینتون بازان دختر قمی چندی پیش در مسابقات چند جانبه جام فجر در کرج شرکت داشتند و در آن مسابقات با کسب عنوان نایب قهرمانی به کار خود پایان دادند و برگزاری مسابقات جام معصومیه در قم سبب شد بدمینتون قم پس از مدت‌های طولانی میزبان یک دوره مسابقات فرا استانی در بخش بانوان شود.

شادی رحمتی آذر، شبنم رحمتی آذر، ملیکا شیبانی، معصومه بهنام راد و زهرا خرمی با مربیگری آزاده ترکمنی ترکیب تیم بدمینتون بانوان قم در این مسابقات را تشکیل دادند ضمن این که آزاده ترکمنی نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم از کیفیت این مسابقات ابراز رضایت کرد.

کد خبر 3906619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha