۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۴۳

رئیس هیئت تنیس روی میز قم در گفتگو با مهر:

۶ پینگ پنگ باز قم در مسابقات آزاد جوانان کشور مسابقه می‌دهند

۶ پینگ پنگ باز قم در مسابقات آزاد جوانان کشور مسابقه می‌دهند

قم - رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از رقابت ۶ پینگ پنگ باز پسر قم در مسابقات آزاد جوانان کشور در بابل خبر داد.

محمد عموییان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات تنیس روی میز آزاد و دسته یک جوانان پسر کشور از امروز چهارشنبه ۲۷ بهمن در بابل آغاز می‌شود و تیم تنیس روی میز استان قم نیز برای حضور در این رقابت‌ها عازم مازندران شده است.

وی افزود: در این مسابقات ۶ پینگ پنگ باز جوان قم حضور دارند که در گروه‌های مختلف قرار گرفته‌اند و روند مسابقات به گونه‌ای است که از گروه‌های ۳ و ۴ نفره مرحله مقدمانی این مسابقات، ۲ بازیکن به مرحله حذفی صعود می‌کنند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: در این مسابقات در گروه ۹، امیر علی هاشم زاده از قم  با  پویا جوادی از قزوین و محمد بیدی از کرمانشاه همگروه شده است و در گروه ۲۹ محمد امین منتظری از قم به دیدار محمد اصل دهقان از البرز و مهدی عبداللهی از توابع تهران خواهد رفت.

عموییان بیان داشت: در گروه ۳۴ این مسابقات، محمد مهدی اسدی نفر اول مسابقات امیدهای کشور از استان قم با محمد حسین صدیق از تهران و علیرضا مهدوی از اصفهان روبرو می‌شود و در گروه ۳۷  میلاد بی پروا از قم  مسابقات سختی برابر ارشیا سلطانی از تهران و کیان صفدریان از مازندران در پیش خواهد داشت.

وی عنوان کرد: محمد صفایی از قم دیگر نماینده تنیس روی میز استان قم است که در گروه ۳۹ با  آرمین عبداللهی از خراسان جنوبی و پژمان عنایت زاده از البرز همگروه شده است و در گروه ۴۰ نیز پویا وفایی از قم به دیدار مهدی سهرابی از تهران و امیر حسین شریفی از مرکزی می‌رود.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: تیم تنیس روی میز نوجوانان استان قم نیز چندی پیش در مسابقات آزاد و دسته یک نوجوانان کشور به میزبانی آبادان شرکت کرد که خروجی آن عملکرد مثبت نمایندگان قم و راهیابی یک پینگ پنگ باز از قم به دسته برتر نوجوانان بود.

کد خبر 3907703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha