۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۳۵

معاون کمیته امداد خراسان شمالی مطرح کرد:

کمک ۱۷ میلیارد ریالی خیرین خراسان شمالی به طرح محسنین

کمک ۱۷ میلیارد ریالی خیرین خراسان شمالی به طرح محسنین

بجنورد- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی از کمک ۱۷ میلیارد ریالی خیران استان به طرح محسنین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، برات سلیمی اظهار کرد: طی امسال خیران استان ۱۷ میلیارد ریال به خانواده‌های مشمول طرح محسنین کمیته امداد خراسان شمالی کمک کردند که هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال آن به‌صورت نقدی به‌حساب این خانواده‌ها واریز شد.

سلیمی افزود: فرزندان خانواده‌های بیمار و سالمندی که توان نگهداری از فرزندان خود را ندارد، در قالب طرح محسنین موردحمایت خیران قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: فرزندان خانواده‌های بیمار صعب‌العلاج ازکارافتاده و سالمند زیرپوشش حمایت کمیته امداد خراسان شمالی سه هزار و ۷۷۳ نفر هستند که در قالب طرح محسنین موردحمایت قرارگرفته‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد بابیان اینکه دو هزار و ۳۰۰ فرزند خانواده‌های مشمول طرح محسنین در استان از حمایت‌های مادی و معنوی حامیان بهره‌مند هستند، گفت: به‌تازگی یک هزار و ۴۴۰ نفر از این فرزندان شناسایی‌شده‌اند که نیازمند حمایت خیران هستند.

وی با اشاره به اینکه حامیان خراسان شمالی در ۱۰ ماه نخست امسال حدود ۱۷ میلیارد ریال به خانواده‌های مشمول طرح محسنین کمک داشتند، گفت: حامیان شهرستان‌های بجنورد با پرداخت چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، اسفراین دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و مانه وسملقان با دو میلیارد و ۱۱ میلیون ریال بیشترین مساعدت‌ها را به فرزندان طرح محسنین داشته‌اند.

سلیمی بیان کرد: در حال حاضر بیش از چهار هزار و ۶۰۰ نیکوکار در طرح محسنین حمایت فرزندان نیازمند را بر عهده‌دارند که بخش قابل‌توجهی از این حامیان بومی هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد درباره افرادی که تمایل به مشارکت در طرح محسنین دارند، گفت: هرساله کمیته امداد در مناسبت‌های مختلف همچون اعیاد و مناسبت‌های مذهبی در پایگاه‌های کمیته امداد با ارائه شناسنامه‌های این افراد به نیکوکاران اقدام به جذب حامی می‌کند.

کد خبر 3908148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha