۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۴۰

معاون وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه ورزش کشور

ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه ورزش کشور

زنجان-معاون حقوقی ، مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: استفاد از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه ورزش کشور ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر رضا خادم ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان، اظهار داشت: یکی از آیتم های مهم در بررسی عملکرد مدیران استانی استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه ورزشی است.

وی با بیان اینکه تاکید وزارت وزرش به مدیران استانی در چند بخش قابل طرح است، افزود: یکی از تاکیدات ما به مدیران استانی توجه جدی به بخش جوانان در استان است. باید به این حوزه توجه بیشتری شود.

جوانان را سرمایه های جامعه عنوان کرد و گفت: امروز در همه خانواده ها جوانان مستعدی حضور دارند که نیازمند توجه جدی مسئولان استانی و کشوری هستند.

معاون حقوقی ، مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه باید به ورزش بانوان نیز توجه جدی صورت گیرد، افزود: حمایت از ورزش بانوان باید مورد توجه جدی مسئولان استانی باشد. ورزش بانوان در کشور مغفول مانده است.

خادم از افزایش سهم اعتبارات وزارت ورزش و جونان در لایحه بودجه سال آتی خبر داد و گفت: افزایش دو برابری اعتبارات موجب افزایش 5 برابری  اعتبارات هیئت های ورزشی در سال آتی خواهد شد.

معاون حقوقی ، مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه این افزایش سهم به منزله حل مشکلات مالی نیست، افزود: با این افزایش نیز نمی توان انتظار تغییر محسوس در فعالیت هیئت های ورزشی داشته باشیم.

خادم خواستار حمایت مسئولان استانی از مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان شد و تاکید کرد: مدیر کل جدید فرد توانمندی است و با حمایت مسئولان استانی می تواند اثرگذاری مناسبی در ورزش استان داشته باشد.

خادم از اقدامات مدیر کل سابق تقدیر کرد و بر لزوم همدلی برای توسعه ورزش استان و کشور تاکید کرد.

کد خبر 3908327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha