۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۴۸

کتاب «اهمیت زمان» منتشر شد

کتاب «اهمیت زمان» منتشر شد

کتاب «اهمیت زمان» حاوی اطلاعاتی مفید درباره پیشینه تاریخی بعضی از مفاهیم مورد استفاده در زمین‌شناسی امروز، روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، توسعه علم زمین‌شناسی تاریخچه‌ای طولانی و جذاب دارد. همانند بسیاری دیگر از شاخه‌های علم، شخصیت و انگیزه‌های بازیگران اصلی آن (که همیشه هم شرافتمندانه نبوده)، تاثیر شگرفی برمسیر تحقیق و همچنین سرعت ایجاد وگسترش ایده‌های جدید داشته است.

کتاب «اهمیت زمان» نگاهی ارزشمند به پیشینه بعضی از مفاهیم کلیدی در این حوزه دارد که امروزه در علوم زمین از آنها استفاده می‌کنیم. این کتاب زمینه تاریخی گسترش این ایده‌ها را بیان می‌کند، سهم هر دانشمند و متفکر را به تنهایی بازگو می‌نماید و نشان می‌دهد که چنین ایده‌هایی چگونه به شکل دادن دیدگاه ما از علم و جهانی که در آن زندگی می کنیم، کمک می‌کند.

این کتاب برای هر فرد علاقه‌مند به زمین‌شناسی و تاریخ علم نوشته شده است، به ویژه برای دانشجویان و دانش آموزانی مفید است که برای نخستین‌بار مطالعه علوم زمین را آغاز می‌کنند. کتاب «اهمیت زمان» نوشته مایکل لدرا با ترجمه رضا اسمعیل بیگ و با قیمت ۱۹ تومان از سوی نشر مازیار روانه بازار کتاب شده است.                                    

کد خبر 3910296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha