۱ اسفند ۱۳۹۵، ۸:۰۷

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قروه:

جلب رضایت شهروندان عامل رونق و توسعه بازار است

جلب رضایت شهروندان عامل رونق و توسعه بازار است

قروه- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قروه جلب اطمینان شهروندان را عامل رونق بازار دانست و از ۲۷۸ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال در ده ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی منتشلو شامگاه شنبه در نشست کمیته نظارت بر بازار با دو محوریت طرح نظارتی نوروز و طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان قروه کنترل بازار، برنامه­ریزی و توزیع به موقع میوه و دیگر اقلام موردنیاز مردم را مهم دانست و بر اجرای صحیح نظارت ها تأکید کرد.

وی از تعداد کل ۴ هزار و ۸۱۶ بازرسی انجام شده و ۲۷۸ فقره تشکیل پرونده به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال در مدت ۱۰ ماهه سال جاری توسط واحد بازرسی و نظارت خبر داد و اظهار داشت: تخلف های صورت گرفته شامل درج نکردن قیمت، گران فروشی، قاچاق، کم فروشی، صادر نکردن صورت حساب، عرضه خارج از شبکه، رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و تقلب می باشد.

منتشلو مجموع کل کالاهای قاچاق کشف و ضبط شده را به ارزش ۹۷ میلیون و ۸۰۶ هزار ریال در ۶۹ گشت مشترک و ۴۶۴ مورد بازرسی با تشکل پرونده برای ۶۲ واحد متخلف برای کالاهای سیگارت و آرایشی و بهداشتی عنوان کرد.

 وی همچنین بازرسی های صورت گرفته در حوزه آرد و نان را شامل ۴۵ گشت مشترک با تعداد ۲۲ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۷۰ میلیون ریال دانست.    

به گفته منتشلو تشدید بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی و توزیعی و خدماتی با تخلفات احتمالی، نظارت ویژه بر تأمین و توزیع به موقع کالاهای موردنیاز، فعال نمودن ستادهای خبری، استفاده از پتانسیل ناظران افتخاری، پیگیری برگزاری نمایشگاه و فروش فوق العاده و... از جمله مسایل برای حفظ و نگهداشت مسافر می باشد.

وی بر جلب اطمینان مردم در خصوص نظارت و پایش بازار و مسایل بهداشتی و توجه به نیازهای اساسی شهروندان توسط واحدهای صنفی تأکید کرد و در خصوص سد معبر توسط مغازه داران هشدار داد و این مسئله را نوعی تجاوز به حقوق شهروندان و رعایت نکردن مشتری مداری و حقوق شهروندی دانست.

منتشلو همچنین ساماندهی دستفروشان و رصد محصولات با کیفیت به شهروندان را مهم اعلام کرد.

کد خبر 3910891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha