۱ اسفند ۱۳۹۵، ۸:۲۹

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

دولت تدبیر و امید در حوزه اقتصادی در مهار تورم خوب عمل کرده است

دولت تدبیر و امید در حوزه اقتصادی در مهار تورم  خوب عمل کرده است

زنجان-نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: دولت تدبیر و امید در حوزه اقتصادی در مهار تورم خوب عمل کرده و گرفتار یک رکود اقتصادی شدیم ولی در خروج از رکود عملکرد خوبی ندارد.

فریدون احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر به عملکرد دولت تدبیر و امید طی سه سال گذشته اشاره کرد و افزود: این دولت در حوزه سیاست خارجی که اصلی ترین  کار برجام بود و با همه فراز و نشیب ها وقت گذاشت کار بسیار خوبی بوده است.

وی اظهار کرد: دولت در بحث برجام خیلی کار کرد و از طرف دیگر برجام از اختیار ما خارج است ولی عملکرد دولت در بحث سیاست خارجی قابل تحسین است و گشایش هایی در بحث برجام شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: در هر دولتی سیاست های دولتها عوض می شود ولی الان برجام  خوب اجرا شود و توافق خوبی بوده است و شرایط کشور ایجاب می کرد که این توافق صورت گیرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید در حوزه اقتصادی در مهار تورم  خوب عمل کرده  و اما متاسفانه گرفتار یک رکود اقتصادی شدیم ولی در خروج از رکود عمل نکرده و نمی توان نمره خوبی داد.

احمدی با بیان اینکه باید در بحث سرمایه گذاری خارجی دولت خیلی کار کند، افزود: در حوزه های فرهنگی دولت و تدبیر خوب کار کرده است و کار اجرایی سخت است واگر پول نباشد کار سخت تر می شود و  در حد توان  دولت کار کردو ما منکر زحمات دولت نیستیم و در کمبود  و خشکسالی اعتبارات دولت کارهای خوبی را انجام داده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه دولت تدبیر و امید در همه حوزه ها کار نامه قابل قبولی دارد و باید زحمات این دولت را دانست.

کد خبر 3910959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha