۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

سبک زندگی اسلامی نباید مورد غفلت قرار گیرد

سبک زندگی اسلامی نباید مورد غفلت قرار گیرد

بیرجند- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه معارف قرآنی نسخه تعادل، تعالی و پیشرفت را ارائه می کند، گفت: سبک زندگی اسلامی نباید مورد غفلت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم لطفیان صبح یکشنبه در جمع کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اظهار داشت: هر زندگی دارای فراز و فرودهایی است که جهت گیری آن را دچار تحولاتی می کند و در این راستا معارف قرانی نسخه تعادل، تعالی و پیشرفت را ارائه می کند.

وی با بیان اینکه قرآن کریم اقامه نماز را نسخه مقابل زیاده خواهی توصیف می کند، عنوان داشت: همچنین بنا به فرمایشات قرآن احترام به پدر و مادر نسخه مقابل کمبود شخصیت و بدبخت پنداری و انس با خدا نسخه جبران نبود آرامش در زندگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: در سبک زندگی اسلامی نقش اعضای خانواده تعریف شده که اگر به درستی انجام شود، خانواده متعالی به وجود می آیاد.

لطفیان با اشاره به اهمیت رعایت حجاب در جامعه، گفت: برهنگی و ولنگاری سوغات مدرنیته برای جامعه است.

وی با تأکید بر اینکه الزام رعایت حجاب برای بانوان به تنهایی کفایت نمی کند، بیان داشت: مردان نیز باید همزمان با زنان به رعایت شئونات اسلامی از جمله عفاف و حجاب پای بند باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، عامل اصلی فروپاشی زندگی را پای بند نبودن اعضا به شئونات اسلامی دانست و گفت: اگر تنها یک عضو زندگی تکالیفی را برعهده گیرد و مابقی اعضا هیچ مسئولیتی نداشته باشند خانواده آسیب می بیند.

لطفیان اضافه کرد: بنابراین مسئولیت پذیری و تعهد رکن مهم پایداری زندگی خواهد بود.

کد خبر 3911141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha