۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۰:۳۴

در مراسم اختتامیه اعلام شد؛

خراسان رضوی قهرمان هشتمین دوره جشنواره کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای

خراسان رضوی قهرمان هشتمین دوره جشنواره کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای

یزد ـ مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای دانش‌آموزان کشور امروز با معرفی نماینده خراسان رضوی به عنوان قهرمان این دوره از رقابت‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی در مجتمع ملاصدرای یزد برگزار شد، فرزین شاه‌باز به عنوان نفر برتر این رقابت‌ها مورد تجلیل قرار گرفت.

استاندار یزد در این مراسم اظهار داشت: فرهنگ سازی در زمینه ورزش به ویژه ورزش‌های با اصالتی نظیر کشتی و ورزش‌های زورخانه ای باید از مدرسه آغاز شود.

سیدمحمد میرمحمدی عنوان کرد: استان یزد استانی با سابقه و با اصالت در زمینه انجام ورزش‌های باستانی است و دانش آموزان یزدی نیز در این زمینه می توانند صاحب نام شوند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ورزش باید در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان نهادینه شود، بیان کرد: ورزش موجب سلامتی انسان است و انسانی که از نظر جسمی سلامت باشد، از نظر روحی و خلقیات نیز انسان سالم‌تری است.

میرمحمدی همچنین بر لزوم انجام ورزش‌های همگانی توسط دانش آموزان تاکید کرد و افزود: دانش آموزان گروه تاثیرگذاری در جامعه هستند و باید خانواده‌ها و همسالان خود را به انجام ورزش تشویق کنند تا به زودی از جامعه ای سالم برخوردار شویم.

در این مراسم با اهدای تندیس جشنواره و هدایایی از نفرات برتر هشتمین جشنواره کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای دانش آموزی تجلیل شد.

این رقابت‌ها به مدت چهار روز با حضور دانش آموزانی از سراسر کشور به میزبانی یزد برگزار شد.

کد خبر 3911931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha