۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۴۸

با انجام روزانه بیش از ۴۰۰ مورد بازرسی؛

طرح نظارتی نوروز ۹۶ در استان سمنان اجرا می شود

طرح نظارتی نوروز ۹۶ در استان سمنان اجرا می شود

سمنان-رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای طرح نظارتی نوروز خبر دادوگفت: در این طرح روزانه بیش از ۴۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و سطح عرضه انجام می شود

مهدی یحیایی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اجرای طرح نظارتی نوروز ۹۶ در استان سمنان اظهار داشت: در این طرح روزانه بیش از ۴۰۰ مورد بازرسی توسط ۱۹۵ بازرس و ناظر افتخاری و ۵۵ کارشناس نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور ضرورت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات درتمامی مراحل تامین، توزیع، ارایه خدمات و قیمت با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و نیز ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی و جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری و دقیق و کارشناسی به شکایت و گزارش‌های مردمی، طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۳۹۶ از ابتدای اسفندماه سالجاری لغایت پایان فروردین ماه سال آینده در سطح استان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: کشیک های نوروزی و گشت‌های نظارت و بازرسی در ایام نوروز، مانند سایر روزها فعالیت دارند و با هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، سطح عرضه و... برخورد می‌کنند.

یحیایی تصریح کرد: در سالجاری روزانه بیش از ۴۰۰ بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است و به طور میانگین، روزانه ۲۰ پرونده تخلف نیز تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: عمده تخلفات صورت گرفته در زمینه گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور بوده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تأکید کرد: هم استانی ها نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، موارد را به شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری این سازمان گزارش کنند.

کد خبر 3913403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha