۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۰۸

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

ساماندهی صنایع خودرو نیازمند کار گروهی و هماهنگی است

ساماندهی صنایع خودرو نیازمند کار گروهی و هماهنگی است

یزد ـ معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ساماندهی صنایع خودرو نیازمند کار گروهی و هماهنگی‌های بیشتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن صالحی نیاز پیش از ظهر امروز در جریان سفر یک روزه خود به استان یزد در بازدید از یکی از تولیدکنندگان لاستیک در استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صنایع لاستیکی در یزد و دیگر نقاط کشور به رشد و بالندگی رسیده و فناوری تولید نیز نسبت به گذشته بهبود یافته است.

وی بیان کرد: در این صنعت هم سرمایه گذاری ‌های خوبی صورت گرفته و هم تولیدات داخل به لحاظ کمی و کیفی توان پاسخگویی به نیاز بازار را دارند.

صالحی عنوان کرد: بحث قیمت تمام شده کالا از مواردی است که باید اقدام جدی برای آن انجام شود که البته به نظر می رسد صاحبان این صنایع در حال برنامه ریزی و اقدامی در این راستا هستند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: دولت نیز استراتژی و برنامه خوبی برای صنایع خودرو و کاهش قیمت تمام شده در این صنعت و صنایع وابسته به آن دارد که البته اجرای این برنامه ها و ساماندهی هرچه بیشتر صنعت خودرو در کشور نیازمند کار گروهی و انجام هماهنگی‌های بیشتر است.

وی افزود: البته دولت هماهنگی‌هایی با خودروسازان انجام داده و در تلاش برای کاهش قیمت تمام شده است و در مجموع اقدامات جدی‌تری در این بخش در حال انجام است.

صالحی‌نیا اظهار امیدواری کرد: دولت سیاست‌هایی در این زمینه دارد که با توجه به زیرساخت‌ها، نیروهای موجود و ظرفیت‌های در اختیار باید تلاش کنیم تا این برنامه ها محقق شود.

به گزارش مهر، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز با سفر خود به استان یزد ضمن بازدید از چند واحد صنعتی و دیدار با استاندار یزد و ادای احترام به مقام والای شهید محراب استان یزد، در سیزدهمین همایش ملی لاستیک ایران شرکت کرد.

کد خبر 3914661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha