۵ اسفند ۱۳۹۵، ۸:۵۴

مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا مطرح کرد:

افزایش بیش از ۶۰ درصد تولید قطعات خودرو در گلپایگان

افزایش بیش از ۶۰ درصد تولید قطعات خودرو در گلپایگان

گلپایگان - مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا گفت: افزایش بیش از ۶۰ درصد تولید قطعات خودرو نسبت به سال گذشته نوید آینده خوبی برای قطعه سازان شهرستان گلپایگان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی شامگاه پنجشنبه، در حاشیه بازدید از شهرک شرکت های قطعه سازی صنعتی گلپایگان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان، ضمن ابراز خرسندی از ظرفیت های قطعه سازی خودرو در این شهرستان اظهار داشت: هدف از بازدید بررسی امکان توسعه و استفاده بهینه از مجموعه های موجود در گروه خودروسازی سایپا است.

وی افزود: بازدید صورت گرفته در قطعه سازی های شهرک صنعتی گلپایگان بیانگر تلاش بسیار خوب بخش خصوصی و مجموعه مگاموتور است که با توجه به برنامه توسعه خودروسازی سایپا امیدواریم بتوانیم این مجموعه را هم ارتقا دهیم.

مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا با بیان اینکه از نظر ظرفیت تولیدی طی یک سال گذشته گروه خودروسازی سایپا نسبت به سال گذشته بیش از ۵۷ درصد افزایش تولید داشته است، افزود: مجموع تولیدی سایپا در سال گذشته حدود ۳۷۰ هزار خودرو بوده که پیش بینی می شود تولید امسال سایپا نزدیک به ۶۰۰ هزار خودرو افزایش داشته باشد.

وی یادآور شد: گروه خودروسازی سایپا با برنامه ریزی انجام گرفته در پی تحقق تولید هر ساله یک محصول جدید خواهد بود که بر این اساس دو مگا پلتفرم طراحی کرده ایم و بر مبنای آن سالیانه یک محصول جدید ارائه خواهیم کرد و طی سال جاری حداقل یک محصول داخلی به بازار عرضه خواهد شد.

جمالی با اشاره به اینکه محصول پلتفرم X۲۰۰ شرکت خودروسازی سایپا بر اساس مدل ۲۱۲ تا اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده به بازار عرضه خواهد شد، اظهار داشت: این مدل تولید نشان دهنده اعتقاد به اقتصاد مقاومتی و توسعه اقتصادی و همان سیاستی است که بر اساس رویکرد مناسب ما در حال اجرا می باشد.

وی در پایان یادآور شد: شهرستان گلپایگان برای رشد و توسعه دارای پارامترهای بسیار خوبی است و وجود نیروهای تحصیلکرده و متخصص که می تواند پایه ای برای رشد اقتصادی در این شهرستان باشد، خوشبختانه در بخش قطعه سازی فعال بوده و مشاهدات امروز بیانگر رشد فراگیر و افزایش بیش از ۶۰ درصد تولید نسبت به سال گذشته را نمایانگر است که این نوید آینده خوبی برای قطعه سازان شهرستان گلپایگان خواهد بود.

کد خبر 3915201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha