۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۰۲

مدیرعامل نمایشگاه های استان سمنان:

برپایی نمایشگاه به رونق تولید و اقتصاد استان سمنان کمک می کند

برپایی نمایشگاه به رونق تولید و اقتصاد استان سمنان کمک می کند

سمنان- مدیر عامل شرکت نمایشگاه های صنعتی و بازرگانی استان سمنان گفت: در راستای افزایش رونق تولید وپاسخ به نیازهابرپایی نمایشگاه لازم است چرا که به تولید داخلی و رونق اقتصادی کمک می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحمید دربانیان پیش از ظهر پنجشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری ابراز داشت: برپایی نمایشگاه های بهاره در آستانه عید نوروز بنا به خواست مردمی است چرا که می توانند تولیدات خود را در این نمایشگاه به قیمت های مناسب عرضه کنند  که در واقع به اقتصاد خانوارها نیز کمک خواهد شد.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه مبلمان طی دو هفته اخیر نشان از تجربه موفق برپایی این نمایشگاه ها در استان دارد که در این بین این نکته را نیز باید مدنظر قرار داد که نمایشگاه تخصصی به دلیل تخصصی بودن از قابلیت فروش زیاد برخوردار نیستند و معتقد هستیم برپایی نمایشگاه بهاره نه تنها نگرانی را از بابت اصناف ایجاد نمی کند بلکه به تنظیم بازار نیز کمک می کند.

رئیس اتاق اصناف استان سمنان نیز در این نشست برپایی نمایشگاه بهاره در سمنان را امری ضروری دانست و ابراز داشت: به دلیل رکود بازار فروش تخفیف دار از سوی اصناف را پیشنهاد می دهیم چرا که تجربه نمایشگاه مبلمان نشان داد مردم از بی کیفیتی کالای فروخته شده رضایت نداشتند که این امری در خور برنامه ریزی بیشتر است که کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه ها از کیفیت مطلوب باید برخوردار باشد.

علی اکبر صیادجو در ادامه تصریح کرد: مردم یک سوم جامعه آماری اتاق اصناف استان هستند لذا باید در این بین به گونه ای حرکت کنیم که این دسته از نارضایتی ها از بی کیفت بودن محصولات تکرار نشود در سمنان از هر ۲۱نفر یک واحد صنفی فعالیت دارد که نسبت به جمعیت از متوسط کشوری بیشتر است.

وی افزود: معتقد هستیم که باید به جای برپایی نمایشگاه بهاره به سویی گام برداریم که در آن رضایت مردمی نقش اول را ایفا کند که در این بین از طرف اتاق اصناف استان محور تدوین برنامه ها بر پایه فروش ویژه است که بتواند علاوه بر افزایش قدرت خرید مردم رضایت عموم را نیز به همراه داشته باشد.

کد خبر 3915295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha