۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۴۸

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان خبر داد:

پرداخت ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان همدان

پرداخت ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان همدان

همدان - مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان گفت: طی سال جاری ۳۰ میلیارد ریال وام اجرای طرح‌های افتصاد مقاومتی به افراد متقاضی در شهرستان همدان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان، هادی گلیان با اشاره به فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: در سال جاری ۳۰ میلیارد ریال وام اجرای طرح‌های افتصاد مقاومتی به افراد متقاضی پرداخت شده است.

وی افزود: این تسهیلات در عرصه‌های مختلف پرورش زنبور عسل، عرقیات، اسانس گیری، پرورش ماکیان، پرورش طیور وغیره پرداخت شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: با پرداخت تسهیلات در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی، این طرح‌ها باعث ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ نفر شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های آموزشی اظهار داشت: بسیج سازندگی موفق به آموزش۹۵۰ نفر در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در پایگاه‌های سپاه ناحیه همدان شده است.

گلیان با تأکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: مسئولین و مردم ما باید فقط به خود اتکا داشته باشند و هیچ امیدی به بیگانگان نداشته باشند.

وی عنوان کرد: ما باید اقتصاد خود را با تکیه بر توان داخلی درست کنیم چراکه دشمنان همواره درصدد ضربه زدن به اقتصاد کشور مان بوده‌اند.

کد خبر 3915339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha