۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۲۸

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

افزایش۱۴ درصدی حضور مردم چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی ۲۲ بهمن

افزایش۱۴ درصدی حضور مردم چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی ۲۲ بهمن

شهرکرد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از افزایش ۱۴ درصدی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سالجاری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی گرجی ظهر یکشنبه در نشست ارزیابی برنامه‌های دهه فجر در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: دهه فجر یادآور فداکاری امتی است که برای حاکمیت اسلام و قرآن به پا خواستند و همچنین یادآور وحدت امت در برابر ظلم و استکبار بود و فرصتی برای تجدید پیمان با شهیدان انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به افزایش ۱۴ درصدی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن استان، گفت: شهرستان شهرکرد نسبت به سال گذشته ۱۱.۸۴ درصد، لردگان ۱۶ درصد، بروجن ۱۲ درصد، فارسان ۲۹ درصد، اردل ۱۰۹ درصد، کیار ۱۰ درصد، بن پنج درصد، سامان ۲۳ درصد و در کوهرنگ ۶۰ درصد افزایش جمعیت در راهپیمایی ۲۲ بهمن گزارش شده است.

۱۲۰۰ جلسه برای برنامه های دهه فجر در چهارمحال و بختیاری تشکیل شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در مجموع ۶۲۰ ستاد برای دهه فجر انقلاب اسلامی ساماندهی که یک هزار و ۲۰۰ جلسه برگزار شد و چهار هزار و ۵۰۰ برنامه در شهرستان های نه گانه سطح استان تدوین و اجرا شد که ۴۰۰ هزار نفر در این برنامه ها شرکت داشتند.

گرجی افزود: اجرای برنامه های ۱۲ بهمن سالجاری نسبت به سال گذشته بهتر برگزار شد که در این روز ۵۰۰ برنامه اجرا و همچنین یک هزار و ۲۰۰ جشن انقلاب با ۲۰۰ هزار نفر شرکت کننده اجرایی شد.

وی عنوان کرد: ۳۵۰ نشست تبیین مبانی اسلامی برگزار که حدود ۷۵ هزار نفر شرکت کردند و همچنین در ۲۴۰ گلزار شهدا برنامه اجرا و همچنین ۱۴۰ هزار نفر در مهمانی لاله ها در سراسر استان حضور داشتند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهارمحال و بختیاری در ۱۴۰ نقطه برگزار شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پیش بینی شده بود که راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۲۲ نقطه در سطح استان برگزار می‌شود، تاکید کرد: راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در ۱۴۰ نقطه با ۳۰۰ سخنران در سطح استان برگزار شد و حدود ۲۳۰ هزار نفر از مردم استان در یوم الله ۲۲ بهمن حضور داشتند.

گرجی گفت: طی چندسال گذشته چهارمحال و بختیاری در بین تمام استان های کشور جز سه استان برترمعرفی شد که ۱۹ اسفندماه در ارزیابی ملی مشخص خواهد شد که استان چه رتبه ای را از آن خود در سطح کشور کسب کرده است.

کد خبر 3917887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha