۱۷ مهر ۱۳۸۵، ۱۳:۲۹

مدير كل مطبوعات و خبرگزاري هاي داخلي :

رسانه ها تقويت كننده ارتباط بيشتر نسل آينده با اخلاق محمدي باشند

مديركل مطبوعات و خبرگزاري هاي داخلي گفت : مطبوعات و خبرگزاري ها تقويت كننده ارتباط بيشتر جامعه ، به ويژه نسل آينده با اخلاق محمدي ( ص) باشند .

به گزارش خبرگزاري مهر ، علاء الدين ظهوريان در گفتگو با ستاد خبري بزرگداشت سال پيامبر اعظم (ص) ، با اشاره به هفته هاي نامگذاري شده توسط ستاد بزرگداشت سال پيامبر اعظم ( ص) از در اختيار قرار دادن احاديث مرتبط پيامبر گرامي اسلام پيرامون هر يك از هفته هاي نام گذاري شده توسط دبيرخانه اين ستاد به خبرگزاري ها و روزنامه هاي كثير الانتشار قدرداني و اظهار داشت : نسبت به اتخاذ اقدامات ويژه رسانه ها در بكارگيري اسامي هفته ها و احاديث پيرامون آن ها اميدوارم .

وي با اشاره به توهين ها و بي احترامي هاي جاهلانه اي كه پي در پي توسط جوامع غربي به ساحت مقدس و آموزه هاي معظم پيامبر گرامي اسلام انجام مي پذيرد گفت : حضور فعال مطبوعات و خبرگزاري ها به منظور گسترش تبليغات و تشويق جامعه به پياده سازي عملي سيره پيامبر اعظم مناسب ترين اقدام براي تبليغات سوء غربي به ساحت مقدس پيامبر اعظم خواهد بود .

مدير كل مطبوعات و خبرگزاري هاي داخلي رسانه ها را يكي از موثر ترين و قدرتمند ترين ابزارها در پيشبرد اهداف متعالي در نظر گرفته شده براي اين سال مبارك دانست و افزود : هر چند اقدامات زيادي در دوران انقلاب به منظور تبليغ ، ترويج و پياده سازي سيره نبوي در جامعه وجود داشته ، اما امسال بايد شاهد موج آفريني در اين زمينه باشيم .

وي ادامه داد : انتظار ما از رسانه ها پرهيز از اقدامات صرفا ظاهري و تكراري است و معتقديم امر توسعه فرهنگ نبوي بدون گستردگي تبليغات و اطلاع رساني پويا در اين زمينه محقق نخواهد شد .

ظهوريان از ارسال آثار ارائه شده پيرامون پيامبر گرامي اسلام توسط چند نشريه و خبرگزاري به دبيرخانه ستاد بزرگداشت سال پيامبر اعظم خبر داد و گفت : هم اكنون اين آثار توسط كارشناسان دبيرخانه ستاد در حال بررسي است و اميدوارم اول آذرماه فعال ترين نشريه و خبرگزاري در زمينه تبليغ و ترويج سيره نبوي معرفي شود .

وي در پايان تصريح كرد : فعال ترين نشريه و خبرگزاري در سال پيامبر اعظم تا پايان سال هر دو ماه يكبار پس از معرفي از حمايت هاي ويژه برخوردار خواهد شد .
کد خبر 391824

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha