۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۴۶

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خبر داد:

یک کشته و یک مصدوم نتیجه انحراف به چپ سواری پراید در کرمانشاه

یک کشته و یک مصدوم نتیجه انحراف به چپ سواری پراید در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از برخورد رخ به رخ یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه کامیون بنز در محور حمیل خبر داد و گفت:سرنشین پراید در دم فوت و راننده سواری نیز مصدوم شد.

سرهنگ فضل الله شیری در گفتگو با خبرنگار مهر، از برخورد رخ به رخ یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه کامیون بنز در محور حمیل خبر داد و گفت:سرنشین پراید در دم فوت و راننده سواری نیز مصدوم شد.

وی افزود: بر اساس نظر کارشناس پلیس راه حمیل، علت حادثه را انحراف به چپ خودروی سواری پراید تشخیص داده که منجر به برخورد مرگبار و رخ به رخ آنها شده که در نتیجه آن سرنشین ۳۵ ساله سواری پراید در دم فوت کرده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه  تصریح کرد: راننده وسیله نقلیه سواری پراید در رعایت تکلیفی که آئین نامه راهور در ماده ۱۲۵ تصریح می کند «هنگامی که وسیله نقلیه ای از روبروی وسیله نقلیه دیگری در جهت مخالف حرکت می کند راننده هر یک از آنها بایستی تا حد در طرف راست خود حرکت نمایند...» که متاسفانه راننده سواری پراید قصور داشته و به میزان ۱۰۰ در صد در وقوع این حادثه مقصر شناخته شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فارغ از علت تامه تشخیص داده شده، انگیزه انحراف به چپ در این حادثه سبقت نبوده و از سایر عوامل شاید بتوان به ضعف رانندگی شبانه رانندگان یا عدم توجه جلو و حواسپرتی یا ترکیبی از آنها اشاره کرد که در هر صورت می تواند برای دیگران عبرت آموز باشد.

سرهنگ شیری خطاب به همه رانندگان جوان توصیه کرد: با تلفیق مهارت عملی و مطالعه مقررات و صبر و شکیبایی رانندگی کنند.

کد خبر 3918923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha