۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۲۷

قائم مقام فدراسیون والیبال:

توجه خوبی به استعدادیابی در بخش بانوان و مردان خوزستانی نشده است

توجه خوبی به استعدادیابی در بخش بانوان و مردان خوزستانی نشده است

اهواز - قائم مقام فدراسیون والیبال گفت: در بحث استعدادیابی هم در بخش بانوان و هم مردان خیلی خوب عمل نکرده و از پتانسیل های موجود به خوبی بهره مند نشدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ضیائی ظهر امروز در مجمع انتخاب رئیس هیئت والیبال خوزستان اظهار کرد: خیلی خوشحالم که توفیق حضور در خوزستان را پیدا کردم و سلام رئیس فدراسیون والیبال را به شما ابلاغ می کنم.

وی  با تأکید بر لزوم انجام هدف گذاری عنوان کرد: باید نسبت به اجرایی شدن اهداف و برنامه ریزی ها در هر هیئت ورزشی اهتمام ویژه ای داشت.

قائم مقام فدراسیون والیبال خطاب به رئیس هیئت والیبال خوزستان گفت: باید آنقدر ذهن و دل خود را فراخ کنند که شنوای همه مطالب باشند و به همه افراد حتی مخالفان اجازه حضور بدهد. معمولا از مخالفان بیشتر یاد خواهیم گرفت چرا که موافقان فقط وفق مراد ما صحبت می کنند و هیچ انتقادی برای ساختن به ما نمی دهند.

ضیایی اظهار کرد: دانش و نیروی توانمند در کشور کم نداریم و باید با برنامه ریزی پیش برویم تا در برنامه های خود به موفقیت روزافزون دست پیدا کنیم.

وی افزود: آموزش و پرورش یک پتانسیل بی بدیل است و در استعدادیابی باید توجه ویژه ای به آموزش و پرورش داشته باشیم.

قائم مقام فدراسیون والیبال بیان کرد: در بحث استعدادیابی هم در بخش بانوان و هم مردان خیلی خوب عمل نکرده و از پتانسیل های موجود به خوبی بهره مند نشدیم.

ضیایی گفت: خرد جمعی، خلاقیت، نوآوری و اعتقاد به برنامه ریزی باید مورد توجه مدیرهیئت های ورزشی باشد تا بتوانند به موفقیت دست پیدا کنند.

کد خبر 3920103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha