۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۵۲

بحرین خواستار شد:

لزوم بهبود روابط میان تهران و کشورهای حاشیه خلیج فارس

لزوم بهبود روابط میان تهران و کشورهای حاشیه خلیج فارس

دستیار وزیر خارجه بحرین در مصاحبه امروز خود با اسپوتنیک، خواستار تلاش ایران برای بهبود روابط خود با تمامی کشورهای حاشیه خلیج فارس شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دستیار وزیر خارجه بحرین در مصاحبه روز سه شنبه خود با خبرگزاری اسپوتنیک بدون در نظر گرفتن سیاست های تشنج زا و تفرقه افکنانه کشورش و ظلم و جنایتی که رژیم آل خلیفه علیه مردم مظلوم بحرین روا می دارد، گفت که ایران باید برای از بین بردن تمامی عوامل منفی که در وخیم تر شدن وضعیت این کشور دخیل هستند، به دنبال بهبود روابط خود نه تنها با بحرین بلکه با تمامی کشورهای حاشیه خلیج فارس باشد.

«عبدالله جابر الفیصل الدوساری» گفت: ایران باید برای بهبود روابط خود با نه تنها بحرین، بلکه با تمامی کشورهای حاشیه خلیج فارس پیش قدم شود و تمامی عوامل منفی را که منجر به بدتر شدن وضعش شده را از بین ببرد.

گفتنی است علیرغم اظهارات مداوم مسئولان کشورمان در خصوص عدم دخالت ایران در امور داخلی بحرین و لزوم حفظ استقلال این کشور، منامه از زمان شکل گیری جنبش های انقلابی و مردمی بحرین که در راستای مبارزه با ستم های حکومت آل خلیفه در این کشور شکل گرفته، تهران را مرتبا به دخالت در امور داخلی این کشور متهم کرده است.

کد خبر 3920236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha