۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۰۰

فرماندار ویژه شهرستان ری:

دولت از نقد جدی واهمه ای ندارد

دولت از نقد جدی واهمه ای ندارد

ری-معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد:دولت از نقد جدی واهمه ای ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر،هدایت الله جمالی پور ظهر سه شنبه در اولین جلسه شورای اطلاع رسانی شهرستان ری که در سالن جلسات فرمانداری ری برگزار شد اظهار داشت: دولت از نقد جدی واهمه و هراسی ندارد اما باید برای مردم تبیین کرد که در چه شرایطی این دولت تحویل داده شد و امروز پس از نزدیک به چهار سال اوضاع در چه شرایطی و با چه شاخصه هایی قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه نقد ها باید بر اساس رعایت اخلاق اسلامی و ارزش ها باشد افزود: مبادا نقدهای ما جنبه انگیزه شخصی داشته باشد و از دایره انصاف و اخلاق خارج شود که اگر اینطور شد به اعتماد مردم ضربه های جدی وارد می شود.

جمالی پور با رد تخریب نامزدهای انتخاباتی اظهار داشت:در عرصه انتخابات رقابت ها جدی است اما این دلیل نمی شود که کسی نامزد انتخاباتی را تخریب کند،البته تخریب با نقد متفاوت است و همه از نقد منصفانه استقبال می کنیم،هرکس می تواند نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را نقد کند،حتی می تواند برنامه های رئیس  جمهور را مورد نقد منصفانه قرار دهد.

وی با تاکید بر این که مردم امروز آگاه هستند، افزود: تجربیات گذشته به ما نشان داد هرکس با شعار توزیع پول بین مردم بیاید لزوما به نفع مردم عمل نمی کند و چه بسا همین توزیع پول پیامدهای غیرقابل جبران در عرصه های معیشتی برای مردم داشته باشد.

کد خبر 3920240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha