۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۲۲:۱۱

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان:

میوه شب عید در لرستان ۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود

میوه شب عید در لرستان ۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود

خرم آباد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استانداری لرستان از توزیع میوه شب عید در استان با قیمت ۱۵ درصد کمتر از قیمت بازار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد غضنفری شامگاه سه شنبه در کارگروه تنظیم بازار لرستان با اشاره به اینکه ۷۰۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب توسط جهاد کشاورزی و تعاون روستایی لرستان تامین و توزیع خواهد شد، اظهار داشت: توزیع میوه شب عید از ۲۰ اسفندماه شروع می شود.

وی با بیان اینکه میوه های شب عید ۱۵ درصد زیر قیمت بازار توزیع می شود، تصریح کرد: این میوه ها با قیمت مصوب کارگروه تنظیم بازار عرضه خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استانداری لرستان یادآور شد: توزیع گوشت مرغ منجمد نیز توسط کمیسیون مشترکی در مقاطعی که نیاز باشد وارد بازار استان می شود.

غضنفری با اشاره به اینکه ۲ نمایشگاه بهاره در خرم آباد برپا می شود، گفت: یک نمایشگاه در مصلای الغدیر خرم آباد و یک نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های این شهر برپا می شود.

وی با بیان اینکه اصناف مختلف در این نمایشگاه ها استقرار یافته اند و مایحتاج مردم را ارائه می دهند، تصریح کرد: نمایشگاه مصلای الغدیر خرم آباد تا ۲۰ اسفند ماه برپا خواهد بود اما نمایشگاه واقع در محل دائمی نمایشگاه های استان تا پایان تعطیلات نوروزی برقرار است.

کد خبر 3920410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha