۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۳۲

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

تأثیر برگزاری همایش«نقش جوانان در اقتصاد مقاومتی»در تحقق سیاست‌ها

تأثیر برگزاری همایش«نقش جوانان در اقتصاد مقاومتی»در تحقق سیاست‌ها

خرم‌آباد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استانداری لرستان گفت: برگزاری همایش «نقش جوانان در اقتصاد مقاومتی» راهکار خوبی برای تحقق سیاست‌های اقتصادی در لرستان است.

مهرداد غضنفری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بدون تردید نقش جوانان در اقتصاد مقاومتی یک نقش ویژه است، اظهار داشت: اعتقاد داریم که جوانان آینده ساز فردا هستند و برای ساختن آینده از انرژی خوبی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه نسل جدید نسلی است که به دنبال معلومات است و با اطلاعات است، تصریح کرد: نسل امروز می تواند بسیار موثر باشد و در تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی نقش آفرینی کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استانداری لرستان با اشاره به اینکه برگزاری همایش «نقش جوانان در اقتصاد مقاومتی» از سوی مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان را بسیار راهکار خوبی می دانیم، افزود: چراکه همه اقشار باید به صورت عمیق درک کنند که تنها نسخه شفابخش اقتصاد کشور به ویژه لرستان تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی است.

غضنفری یکی از وجوه اقتصاد مقاومتی را مردم گرایی و مشارکت مردم دانست و گفت: در بین اقشار مختلف این جوانان هستند که از نیروی فکری خلاق و یک ظرفیت فیزیکی بارز برخوردار بوده و می توانند در اقتصاد کشور نقش آفرینی کنند.

کد خبر 3920619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha