۱۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۲۰

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران:

بزرگترین افسوس ما بازی بدون تماشاگر مقابل نفت آبادان است

بزرگترین افسوس ما بازی بدون تماشاگر مقابل نفت آبادان است

آبادان – سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: بزرگترین افسوس ما این است که بازی فردا مقابل نفت آبادان بدون حضور تماشاگران خوب این تیم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش مقابل صنعت نفت آبادان با بیان اینکه گرمی استادیوم آبادان به تماشاگرانش است، افزود: برای بازی فردا کاملا آماده ایم و اشتیاق بسیار خوبی نیز برای این بازی داریم و هیچ مصدوم و یا محرومی نیز در این بازی نداریم.
وی اظهار کرد: فکر می کنم بتوانیم یک بازی خوب و موفقی را فردا انجام دهیم.
جلالی در پاسخ به این سئوال که آیا نگاهی نیز به سهمیه جام باشگاهها دارید یا خیر، تصریح کرد: دلمان می خواهد قدم به قدم جلو برویم، به هر حال ما هشت بازی را در پیش رو داریم و شاید به اهدافمان در دل این گام به گام پیش رفتن در هشت بازی پیش رو بتواند تبیین شود.
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران همچنین در پاسخ به سئوالی که وضعیت نفت آبادان را جویا می شد، گفت: شاید مشکلاتی که اغلب برای تیمهای پائین جدول پیش می آید و آنها را به شرایط سخت و بحرانی می رساند، تعویض مکرر مربیان باشد، این مسئله به روند نزول چنین تیمهایی شتاب می دهد.
جلالی افزود: با نگاهی به ادوار مختلف لیگ برتر به طور کامل این موضوع را در می یابید، آن دسته از تیمهایی که بیشتر حوصله کردند در نهایت خود را در لیگ برتر حفظ کردند.
وی اظهار کرد: به هر حال تمام ایران تیم صنعت نفت آبادان را دوست دارند و دلشان می خواهد که در لیگ برتر باقی بماند، البته وضعیت فعلی این تیم در لیگ برتر چندان نگران کننده نیست و به طور حتم این توانایی را دارد که خود را در لیگ برتر حفظ کند.
جلالی تصریح کرد: تیم صنعت نفت باید در لیگ باقی بماند، لیگ دوست دارد که تیمهایی همچون ملوان و صنعت نفت را در خود داشته باشد.

کد خبر 3921741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha