۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۸:۵۲

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه:

 نقطه به نقطه کرمانشاه ظرفیت کار و تولید دارد/توجه به کارآفرینی

 نقطه به نقطه کرمانشاه ظرفیت کار و تولید دارد/توجه به کارآفرینی

کرمانشاه- معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: نقطه به نقطه کرمانشاه پتانسیل ویژه تولید و کار دارد و با وجود ظرفیت‌های مهم اقتصادی نباید این همه بیکار داشته باشیم.

رضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آمار بالای بیکاری در استان اظهار داشت: نقطه به نقطه کرمانشاه پتانسیل ویژه تولید و کار دارد و با وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های عظیم اقتصادی و تولیدی در استان نباید این همه بیکار داشته باشیم.

رحیمی با اشاره به وجود پتانسیل‌های مهم و منحصر بفرد اقتصادی در استان کرمانشاه افزود: کار، تلاش، خودباوری و امید لازمه توفیق در عرصه اقتصاد و تولید است و در این راه همه باید تلاش کنند.

وی مشارکت زنان در عرصه کار و تلاش و سازندگی را مورد تاکید قرار داد و گفت: زنانی که با روحیه امید و خودباوری در عرصه کارآفرینی ورود پیدا می‌کنند در ساختن جامعه‌ای موفق و آباد سهم بسزایی دارند و زنان این استان همواره در کارآفرینی و تولید موثر و ارزشمند بودند.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه خواستار ارتقاء برنامه‌های حمایت از زنان کارآفرین در استان کرمانشاه شد و افزود: مهم‌ترین کار در این استان ایجاد شغل برای جوانان است.

رحیمی کشاورزی، باغداری، صنعت فرش دست بافت و گلیم را از جمله ظرفیت‌های اقتصادی در استان نام برد و گفت: با تمام توان از کارآفرینان به شکل‌های مختلف از جمله اعطای تسهیلات و...  حمایت می‌کنیم.

کد خبر 3921811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha