۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۰۴

امام جمعه پردیس:

نقد دولت برای اصلاح امور و برادرانه است

نقد دولت برای اصلاح امور و برادرانه است

پردیس-امام جمعه شهرستان پردیس اظهار داشت:نقد دولت در جهت اصلاح امور و برادرانه است.

به گزارش خبرنگار مهر،حجت الاسلام حسین توسلی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته پردیس اظهار داشت: دل های جوانان ما پاک است و با انرژی قوی که دارند می توانند از لغزش ها دوری و در دایره تقوا حرکت کنند.

وی ضمن تشکر از مردم جهت اقامه عزای فاطمیه گفت: هر سالی که می گذرد شکوه مراسم فاطمیه از سال قبل بیشتر می شود،تقاضا می کنم فاطمیه ما بشود عاشورای دوم و همان نذورات را برای اقامه عزای صدیقه طاهره داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان پردیس به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: مسئولین گزارش دهند که در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل چه کرده اند، باید ضعف ها و نقاط قوت خود را بشناسیم تا بتوانیم فعالیت های خود را بهتر انجام دهیم، اگر ملت به کمک دولت نیاید دولت تنهایی از مشکلات نمی تواند عبور کند.

توسلی ادامه داد: تا رسیدن به نقطه مطلوب همچنان به زمان نیاز داریم و باید با همراهی و کمک مردم به این موضوع دست یابیم.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره تلاش‌ها برای کنترل وضعیت بازار و رضایت مردم خاطرنشان کرد: کنترل بر قیمت‌ها بایستی انجام شود؛ تنها برچسب زدن گره‌گشا نیست و انتظار مردم بالاتر از این است و بیشتر نارضایتی از این است که چهار مغازه بالاتر، یک جنس تفاوت قیمت دارد.

توسلی گفت: از کارهای مثبت دولتمردانمان مردانه حمایت و تشکر می‌کنیم؛ ولی نقطه ضعف‌ها را با حفظ کرامت نقد می‌کنیم، هدف از نقد دوستانه و برادرانه ما، اصلاح است.

وی با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کمک ها و هدایای همشهریان را جمع‌آوری می‌کند، بیاییم جشن و شادی خود را با نیازمندان تقسیم کنیم و نباید از همسایگان و اقوام نیازمندانمان غفلت کنیم.

امام جمعه پردیس با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) دقت بسیاری در مسئله شرعی و رعایت حدود شرعی و حجاب داشت، تاکید کرد: ایشان همراه با حجاب کامل در جامعه حضوری فعال داشت و از حق خویش و مولا امیرالمومنین دفاع کرد و خطبه فدک را به یک بحث سیاسی و اعتقادی تبدیل کرد.

کد خبر 3922029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha