۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۲۹

مدیر کل میراث فرهنگی لرستان:

بسته گردشگری شهرستان‌های لرستان در ایام نوروز تدوین شود

بسته گردشگری شهرستان‌های لرستان در ایام نوروز تدوین شود

خرم آباد - مدیر کل صنایع دستی، گردشگری و صنایع دستی لرستان بر ضرورت تدوین بسته گردشگری شهرستان های این استان برای ایام نوروز تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سلیمانی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد سفرهای نوروزی لرستان اظهار داشت: در این جلسه مسئولان میراث فرهنگی در شهرستان ها به عنوان دبیر کمیته های ستاد خدمات سفر موظف شدند که ضمن هماهنگی با اداره کل میراث فرهنگی گزارشی جامع از عملکرد سایر دستگاه های اداری عضو ستاد خدمات سفر شهرستان ها در رابطه با مجموعه اقدامات انجام گرفته، گردآوری و ارائه کنند.

وی با اشاره به مصوبات این جلسه بیان داشت: برپایی سفر هفت سین در امکان گردشگری لرستان، چاپ بروشور از سوی مسئولان میراث فرهنگی در شهرستان و استفاده از لوگوی ستاد اجرایی خدمات سفر در آنها، استفاده از ظرفیت انجمن های مردم نهاد برای اجرای برنامه های نوروزی، ارائه آمار اقامت مسافران نوروزی به اداره کل میراث فرهنگی و ... از جمله این مصوبات بوده است.

 مدیر کل صنایع دستی، گردشگری و صنایع دستی لرستان همچنین برپایی اطراق گاههای نوروزی برای مسافران، تهیه بسته گردشگری هر شهرستان، ارائه اقدامات صورت گرفت به روابط عمومی میراث فرهنگی از سوی مسئولان میراث فرهنگی شهرستان ها به صورت روزانه و ... را از دیگر مصوبات جلسه ستاد سفرهای نوروزی استان برشمرد.

کد خبر 3922047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha