۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۲۲

استاندار خوزستان مطرح کرد:

موانع ومشکلات بسیاری برای سرمایه گذاران در خوزستان ایجاد شده است

 موانع ومشکلات بسیاری برای سرمایه گذاران در خوزستان ایجاد شده است

اهواز ـ استاندار خوزستان گفت: اینقدر در این استان برای سرمایه گذاران مانع و مشکلات ایجاد شده که وقتی از طریق قانونی حقوق دولت را هم از آنها می گیریم باز هم از ما تقدیر و تشکر می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی ظهر امروز در حاشیه کلنگ زنی پروژه بازار مبل اهواز با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: از اهتمامی که همه به ویژه نمایندگان مجلس، شورای شهر، فرمانداران و دیگر مسئولان به این مسئله داشتند، تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: یک مقدار مایه تعجب است وقتی کسی یا گروهی قصد انجام سرمایه گذاری و ایجاد زمینه اشتغال زیاد را فراهم کنند، در عین حال همه مراحل قانونی را طی می کنند باز هم از مسئولان اجرایی تقدیر می کنند.

استاندار خوزستان ابراز تأسف کرد: متأسفانه اینقدر در این استان برای سرمایه گذاران مانع و مشکلات ایجاد شده که وقتی از طریق قانونی حقوق دولت را هم از آنها می گیریم باز هم از ما تقدیر و تشکر می کنند. فقط سعی در رفع موانع پیش روی سرمایه گذاران داشتیم که برخی از این موانع هم غلط بوده اند.

شریعتی عنوان کرد: از همه سرمایه گذارانی که آماده سرمایه گذاری در تولید، صنعت، نفت، خدمات و کشاورزی هستند با روی باز استقبال می کنیم چراکه اگر این سرمایه گذاری ها نباشد قطعا نمی توان شاهد اشتغالزایی برای مردم باشیم.

وی تأکید کرد: باید بستر مناسب و شرایط لازم را برای اشتغالزایی و سرمایه گذاری بیشتر فراهم کنیم.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه افق خوبی را برای این منطقه می بینم، گفت: در طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری نیز بخش های مختلف شهرستان باوی حجم عظیمی از این طرح را به خود اختصاص داده اند.

شریعتی با اشاره به شروع به کار پروژه بزرگی مثل بازار مبل در باوی بیان کرد: بازار میدان میوه و تره بار که در سطح بین المللی انجام می شود نیز یکی دیگر از پروژه های عظیم اجرایی در باوی هست که با حجم سرمایه گذاری بسیار بالایی همراه است.

وی ادامه داد: این پروژه اشتغال بسیار خوبی هم در منطقه ایجاد می کند و امیدواریم که زمینه تولید و اشتغال بیشتر در کنار خلق ثروت و درآمد بیشتر برای مردم رقم بزند.

استاندار خوزستان در پایان ابراز امیدواری کرد: انشاالله وحدت ایجاد شده بین مسئولان و نمایندگان استان خوزستان برکات خوبی را برای مردم به همراه خواهد داشت که البته بارقه های آن هم شروع شده است. امیدوارم این همدلی باعث رشد اعتبارات استان و توجه بیشتر دولت به خوزستان شود.

کد خبر 3922162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha